• Want net de dag voor mijn verjaardag en Pinkpop, verlies ik mijn stem half. Heb ik verschrikkelijke krampen in mijn benen en mijn oor doet ook nog eens zeer (oorontsteking weet ik al haha)
    Als ik het morgen nog heb he. Fml.
    Jullie ook zulke dingen gehad?


    SLOAN.

    eigenlijk vind ik deze dingen die jij opnoemt half niet zo erg, ik dacht dat er weer iemand met een levens verhaal kwam.

    OT: soms.


    They fell in love, didn't they?

    Catdog schreef:
    eigenlijk vind ik deze dingen die jij opnoemt half niet zo erg, ik dacht dat er weer iemand met een levens verhaal kwam.

    OT: soms.


    Ik heb wel meer meegemaakt hoor, maar hier baal ik gewoon van. Als je mijn levensverhaal van dit jaar wilt horen dan ben je morgen nog niet klaar.


    SLOAN.

    Oh, dat is echt zwaar kut. (cat) Ik hoop echt voor je dat het morgen over is, of in iedergeval minder. Maar ik kreeg een keer diaree en een oorontsteking toen ik net op vakantie ging met het vliegtuig, dat was echt geweldig gewoon.


    wth.

    Ja, dat had ik de dag voor het Taylor Swift concert, maar ik werd weer beter, hahaha. Alvast gefeliciteerd en veel plezier op Pinkpop :Y)

    En daarom haat het leven je? Kom op, het is vervelend maar niet dramatisch ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jij hoeft niet zo te zeuren.
    Jij mag naar Pinkpop.
    En ik heb al 3weken oorontsteking.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Endure schreef:
    En daarom haat het leven je? Kom op, het is vervelend maar niet dramatisch ofzo.

    Omg, ze bedoeld het heus niet zo serieus hoor, en iedereen die zegt dat tegenwoordig in topics.
    Through schreef:
    Jij hoeft niet zo te zeuren.
    Jij mag naar Pinkpop.
    En ik heb al 3weken oorontsteking.

    Jij moet ook niet zeuren, had zelf kaarten gekocht voor Pinkpop en koop medicijnen, in plaats van in elk topic omhoog te brengen dat je oorontsteking hebt.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Jij moet ook niet zeuren, had zelf kaarten gekocht voor Pinkpop en koop medicijnen, in plaats van in elk topic omhoog te brengen dat je oorontsteking hebt.

    Omg wat heb jij toch! -.-
    Ik zeur niet in elk topic.
    Ga lekker ergens anders chaggie doen -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Jij moet ook niet zeuren, had zelf kaarten gekocht voor Pinkpop en koop medicijnen, in plaats van in elk topic omhoog te brengen dat je oorontsteking hebt.


    Dit. ^


    wth.

    Ik was vroeger standaard ziek op sinterklaas echt ieder jaar opnieuw-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Dit. ^


    Misschien kon ze die kaarten niet kopen en hielpen de emdicijnen niet goed.

    Anyways, ik vind het gewoon overdrijven wat de topicstarter doet n__n Er komen elke dag echt tientallen topics met; aah, ik haat dit en dat blabla.
    Er zijn ergere dingen in de wereld ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Misschien kon ze die kaarten niet kopen en hielpen de emdicijnen niet goed.

    Anyways, ik vind het gewoon overdrijven wat de topicstarter doet n__n Er komen elke dag echt tientallen topics met; aah, ik haat dit en dat blabla.
    Er zijn ergere dingen in de wereld ;]


    Weet je, het maakt ook allemaal niet uit. Mensen mogen zeggen en doen wat ze willen, wat zijn wij om te zeggen dat het overdreven is, of dat het nergens op slaat? Iedereen leert op een gegeven moment wel dat alles anders kan.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:25 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Weet je, het maakt ook allemaal niet uit. Mensen mogen zeggen en doen wat ze willen, wat zijn wij om te zeggen dat het overdreven is, of dat het nergens op slaat? Iedereen leert op een gegeven moment wel dat het alles anders kan.

    _O_

    ik heb soms ook wel van die rotdagen hoor laat me je een voorbeeld geven:
    Ik sta op en heb me verslapen
    Mijn outfit die ik aan wou doen zit ik de was
    Ik kan mijn telefoon niet vinden
    Ik race op mijn fiets naar school en rij door een stuk glas
    Als ik op aan kom zie ik dat we eerste 3 uur vrij zijn :(

    Waargebeurdd^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:51 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik werd voor het eerst ongesteld een dag voordat ik met mijn moeder en stiefvader voor het eerst op vakantie ging.


    Food.