Snapple schreef:
Nou eig aarsvogel want terugkomend op dat tekstje van de virussen, daar stond gnagnagna in. En dat heb ik Aarsvogel vgm best wel vaak zien gebruiken. Gewoon in chats en gesprekken. Ik vind het echt een tekst dat bij haar past. En ja ik kom hier nu pas mee omdat ik hiervoor niet genoeg actief was om echt daar aandacht aan te besteden.
Fijn dat ik ook weer iets nieuws over mezelf leer :')
Maar nee, ik weet niet, ik vind dit vrij zwak? “Wij chatten wel eens, en dit is volgens mij nou echt een woord dat ik jou zou zien gebruiken.” Tja, zeker geen speld tussen te krijgen, aangezien niemand anders de chatgesprekken van 1.5 jaar terug kan lezen, en je dus eigenlijk geen bewijs voor en geen bewijs tegen hebt?
“Ik heb wel eens een bericht gestuurd naar Lorem, volgens mij werd er toen gnagnagna of een soortgelijk woord gebruikt” “Ik heb wel eens een creatie van Tijgerbloed gelezen, volgens mij stond het daar in. Ik zou alleen niet meer weten welk verhaal en welk hoofdstuk, helaas.” “Ik heb volgens mij eens een ‘gnagnagna’ voorbij zien komen in een topic van Croweater, maar ja, die heeft zo veel topics dat ik denk dat het niet terug te zoeken is.” Hm, zo kan ik ook iedereen gaan verdenken. Vrij zwak als je het mij vraagt..
Gebruikte namen volkomen random maar je snapt het punt.
Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.