• Zoals je in de titel ziet.
    Wat zou je anders doen in de afgelopen vijf jaar als je kans had?

    Ik denk dat ik beter mijn best zou doen op school, zodat ik nu over was. :)


    I follow only one rule |

    Je kan beter vragen wat ik níet zou doen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Je kan beter vragen wat ik níet zou doen. (cat)


    Dit. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik niets. Naar mijn mening heeft het geen zin om zo terug te kijken, daarbij zijn er ook geen dingen waar ik enorme spijt van heb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als ik het kon veranderen... Zou het weer hetzefde zijn, aangezien ik er nu nog steeds zo over denk.:Y)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik zou naar een andere school gegaan zijn, wat ik nu ook heb gedaan maar dat had ik al eerder moeten doen. En ik had meteen mezelf moeten zijn.

    Niets. Door alle keuzes die ik de afgelopen jaren gemaakt heb, ben ik nu hier waar ik nu ben en heb ik dat bereikt wat ik nu bereikt heb...wss was ik dan bepaalde personen misgelopen, zoals mijn lieve vriendje, en had ik een aantal ervaringen misschien niet gemaakt...nee, ik heb geen spijt van mijn keuzes...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Unsun schreef:
    Niets. Door alle keuzes die ik de afgelopen jaren gemaakt heb, ben ik nu hier waar ik nu ben en heb ik dat bereikt wat ik nu bereikt heb...wss was ik dan bepaalde personen misgelopen, zoals mijn lieve vriendje, en had ik een aantal ervaringen misschien niet gemaakt...nee, ik heb geen spijt van mijn keuzes...

    Dit, echt dit helemaal.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ardina schreef:
    Ik zou naar een andere school gegaan zijn, wat ik nu ook heb gedaan maar dat had ik al eerder moeten doen. En ik had meteen mezelf moeten zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michonne schreef:
    Je kan beter vragen wat ik níet zou doen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Hmm. Alle dingen die ik heb gedaan en alle keuzes die ik heb gemaakt, hebben mij gemaakt zoals ik ben. En hoewel ik lang niet altijd tevreden ben met mezelf en heel vaak spijt heb van dingen, zou ik niemand anders willen zijn. Ik ben nu eenmaal ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een andere school gekozen, en niet voor de school gegaan zijn waar vele vriendinnen naar gingen. Maar ondanks dat, heb ik nu wel een geweldige klas, met leuke kinderen en super vriendinnen.

    Aardiger zijn tegen bepaalde mensen.
    Beter m'n best voor school, dan zou ik nu examen hebben gedaan...
    Eerder op stap zijn gegaan, nu weet ik wat ik gemist heb. x'D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik zou minder honing in de cupcakes doen... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Hah! Vanaf dat ik 6 was.
    Dat is dus vanaf groep 4 tot nu, damn.
    In groep 5 niet zo'n huilbaby zijn geweest, daardoor krijg ik nu nog steeds een beetje vreemde blikken van voormalig-klasgenoten.
    Er zijn nog wel wat schaamte-momenten die ik liever niet had gehad, maar voor de rest valt er sowieso niet veel te veranderen,

    Boira schreef:
    Ik niets. Naar mijn mening heeft het geen zin om zo terug te kijken, daarbij zijn er ook geen dingen waar ik enorme spijt van heb.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.