Promare schreef:
(...)
Als we toch meteen mensen beginnen aan te duiden: ik vind jou een beetje verdacht, Ristridin :p
Jij was degene die kwam met de Cayline-theorie, die toch nog heel wat stemmen kreeg uiteindelijk, en - in betere situaties - misschien IrishNialler had kunnen redden?
Nu kom je opnieuw heel snel met een theorie, die ik eerlijk gezegd niet heel erg goed onderbouwd vind?
Ik weet niet of ik de enige ben die dit vind, anders zwijg ik wel even :x
(Misschien is dit wat risky om meteen iemand te beschuldigen, oeps
)
Haha ja ik snap je gedachtegang, maar ik ben geen weerwolf. Ik kwam inderdaad met de Cayline-theorie, die helaas fout bleek te zijn, maar in de eerste stemronde hadden we geen andere theorie dan die van Frodo en ik had een gevoel dat IrishNialler het niet was (wat ook fout bleek te zijn), dus ging ik nadenken en de reacties checken en sommigen van jullie waren het eens met me dat Cayline ook verdacht was, dus daarom ging mijn stem naar Cayline.
Dat ik nu weer zo snel met een theorie kom, is omdat ik heel fanatiek van spelletjes word en nooit zo goed tegen onrust kan ofzo, dus dan ga ik snel voor mezelf een conclusie trekken. Daar kwam dit uit, maar ik weet ook niet of het goed is en daarom deed ik m in t topic om te kijken wat jullie ervan vinden, wat misschien m'n dood gaat worden... Denk ervan wat je wil denken, maar als ik straks wordt doodgestemd en je ziet dat ik geen weerwolf/virus ben, dan weet je op wie je moet stemmen (:
Edit: ik zag een spelfout en kon er niet meer tegen, sorry.
[ bericht aangepast door een moderator op 25 april 2020 - 16:59 ]
Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.