Als virus zou ik veel te opvallend zijn. Bijvoorbeeld Ristridin en Snapple werden verdacht omdat ze met een nieuwe theorie kwamen. Zelfs als ze geen ziener zou zijn, zou er een kans bestaan dat ik alsnog verdacht zou worden, gewoon omdat ik met mijn theorie meer op val.
Als ik virus was zou ik, zolang het veilig is en ik zelf niet in gevaar zou zijn, niet met nieuwe theorieën komen, maar juist meegaan met de groep.
Waarom zou je met je eigen theorie aankomen als je makkelijk mee kunt gaan met de groep, zonder daarbij op te vallen, omdat iedereen verkeerd zat.
Als ik virus was wist ik dat Snapple een burger was, en aangezien die zo verdacht werd, is het totaal veilig om daar in mee te gaan. Je hoeft alleen maar eerder genoemde redenen te herhalen, te zeggen ‘ik denk ook dat zij virus is’, en je kunt er op veilig op stemmen. Waarom zou je als virus dan zelf een theorie bedenken? Dat zou alleen logisch zijn als ik virus ben, en als virus zou weten dat snapple ook virus is, en ik iedereen probeer af te leiden met een andere theorie. Maar dat lijkt me duidelijk niet het geval nu ze ziener bleek te zijn. :')
Ik zit al vanaf het begin met het idee dat ik Cayline zwaar verdenk, maar in de eerste ronde was het bewijs tegen IrishNialler gewoon te duidelijk.
En daarnaast zei ze zelf geen bewijs te hebben, zij ze ‘ik vind gnagna oprecht bij je passen, daar zou ik niet over liegen voor een spel’, en ik heb haar daarna nog geappt waarin ze ook zei dat ze dat echt dacht.
[ bericht aangepast op 28 april 2020 - 13:03 ]
Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.