Pixielisje schreef:
(...)
Nou hoef je je ook even niet van de domme te gedragen? Dit is al de tweede keer dat je je huishoudelijke discussie op Q neemt. Om hier vervolgens dan wel met twee te lopen samenspannen tegen degene die er wat op zeggen, maar het wel online uit te vechten. Waarom toets je niet even het nummer in om met je vriend te discussiëren aan de telefoon? En voor je zegt dat hij het allemaal weet en dat je dat doet: Goed, fijn. Maar laat er dan heel Q niet weeral mee van mee genieten want wij hebben hier écht geen behoefte aan. Als je zelf duidelijk je niet vriendelijk opstelt, moet je ook niet verrast zijn als andere mensen er wat op zeggen.
Dus nogmaals: Kan ik even uit naam van mijzelf opmerken dat dit topic niet de plaats is om een pro of anti-vlees discussie te voeren? Daar heb je volgens mij wel een subforum voor, als ik mij niet vergis. Ik vind dit een beetje storend imo
EDIT: Ik heb overigens niets tegen het feit dat je die discussie voert en daar ga ik mij ook niet in mengen. Ik vind dit gewoon hier even niet kunnen.
Tweede hishoudelijke discussie? Alright...
En ik post gewoon een dingetje, zoals iedereen wel eens doet op Quizlet, over hoe zij zich over iets voelen. En wie krijgt er dan de hele tering over zich heen? Ik. Waarom? Omdat het altijd op mij word afgeschoven wanneer ik iets neerzet.
Ik post alleen dat ik mijn kind wel vlees geef, als hij er niet is. En meteen springen er vier mensen bovenop, wat nergens op slaat, want als iemand anders iets hier in dit topic schrijft, word er niet op gereageerd. Makes no sense.
Ik heb ook al een aantal keer gezegd geen discussie te willen, maar iedereen blijft reageren en dan ga ik mij niet stil houden. Ik schrijf hier neer wat mijn gedachten op dat moment zijn, al weet mijn vriend het of niet, en hoef hier echt niet mensen op mijn dak te hebben die het er wel of niet mee eens zijn hoe ik mijn leven leef. Op dat moment wil ik het kwijt en doe ik dat ook en wacht ik hier echt niet op.
Jullie moeten zonodig meteen roepen dat dit niet goed is en dat. Maar weet je wat, hou het voor je, dan hoeft er ook geen ruzie of discussie te komen. Want daar was ik niet naar opuit.
Laat mij toch lekker mijn leven leven en reageer niet altijd op wat ik schrijf. Want dat is nu na,elijk wel het geval.
Ich liebe dich 27.12.23