• Heb je dat ook soms dat je in je slaap praat maar je weet dat van jezelf,het teken dat je dus half wakker bent? En dan bedoel ik niet echt volle zinnen,maar gewoon een woordje. Ik had het deze nacht,dat ik iets zei in mijn slaap terwijl ik dat zelf wist Oo

    Nee.


    All was well.

    Volgens mijn zus was ik ooit een keer bezig van: 'Niet nu. Stop met mij te volgen! Ik hoop dat je doodvalt.' Of zo iets in die aard. Mijn jonger zusje praat in dr slaap maar dat is meer jammere, dan huilt ze bijna o.o

    Ja, ik zei een keer toen mijn oma binnen kwam 'Hey Sjoerd' (Sjoerd is mijn broer) Terwijl ik wel half wakker was en wel wist dat het mijn oma was.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, ik zei een keer toen mijn oma binnen kwam 'Hey Sjoerd' (Sjoerd is mijn broer) Terwijl ik wel half wakker was en wel wist dat het mijn oma was.

    Omg x) u oma moest nog al gekeken hebben Oo ik zei gewoon mama Oo

    Volgens mijn moeder riep ik altijd heel hard: NEE, NIET DOEN! En ging ik gillen.
    Maar das ook over sinds... Het uit is met mijn ex :S


    Your make-up is terrible

    Volgens mijn moeder riep ik altijd heel hard: NEE, NIET DOEN! En ging ik gillen.
    Maar das ook over sinds... Het uit is met mijn ex :S

    Weeeeird

    mijn broer deed dat ook
    toen hij hp had gelezen voor het slapen gaan en toen ging me vader veel later naar bed en lag mijn broer dus al te slapen en toen liep mijn vader langs de kamer van mijn broer en toen zei mijn broer expeliarmes(ofhoejedatookschrijft) weet je wel zo'n spreuk uit hpx'D


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Nee ;o, maar ik praat wel als ik slaap, en het rare is dat ik elke keer over oliver sykes praat o____O'. De 1e keer riep ik opeens "Oli sykes oli sykes oli sykes!" volgens m'n nicht, en een andere keer zei ik "Ga maar alvast naar huis oli, ik kom er zo aan!", best wel raar :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ik had vorig jaar een niet fijn jaar opschool enz..

    En ik slaap op de zolder maar ik schreeuwde in m'n slaap een x

    Ik haat die kut kinderen.
    M'n moeder kon het beneden nog horen ><

    x A


    I'm REBELLIOUS

    Karen batst een schaap.
    In haar slaap.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Biatch,

    ga Leo The Mustsee Balloon wappen x]

    ik praat in mn slaap! x'D
    Ik lag ns in de zetel te slapen en mn pa kwam binnen en ik zei iets en hij maar antwoorden en antwoorden op alles wat ik vroeg! Vond ik toch hilarisch toen mn moeder het vertelde x_x


    Let's do this poo

    ik praat niet in me slaap... daar slaap ik veel te licht voor.

    nee nog nooit gehad ;)
    maar k praat wel heel veel in je slaap volgens mij:O

    Mijn broertje praatte vanacht in zijn slaap Was grappig om te horen. xD


    Think before you act.