Marper schreef:
(...)
En nu is het roddelen? Duidelijk. Als ik zou roddelen zou ik dat wel een stuk beter doen.
En mijn vriend mag het gerust lezen, ik heb geen geheimen hoor. Maar waarom zou ik dit niet op Q mogen plaatsen en moet ik het per se met hem hierover hebben, wat ik allang gedaan heb? Wilde het alleen hier nog even neerzetten, maar blijkbaar mag dat niet van mensen.
You know what, het maakt mij geen ene moer uit. Zoals ik al zei, ik wilde er geen discussie mee uitlokken en het was gewoon op wat ik op dat moment wilde plaatsen, maar andere mensen dachten hier anders over en besloten wel een discussie te voeren. En bozer kun je mij niet krijgen. Dacht dat mensen dit ondertussen wel wisten, hier op Q en dat dit ook de reden is dat ik vertrokken was. Maar dit is duidelijk niet het geval.
Het punt is dat je iedereen er oncomfortabel mee maakt, het is gewoon alsof je bij een vriend thuis komt waar de ouders ruzie hebben terwijl je er bij bent.
De discussie is mij ook wel klaar maar volgensmij begrijp jij gewoon niet wat je hiermee teweeg brengt.
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.