• Dag lieve Q'ers!

    Gisteren lag er in de brievenbus een pakketje voor mij. Nietsvermoedend deed ik het open en vond de brochure van de voorjaarscollectie van uitgeverij Clavis. Ik bladerde er even in en BAM op pagina 4 stond mijn boek! ^^



    Mijn boek komt dus 22 maart uit en ik kan niet wachten! *O*
    Toen ik wat bekomen was, begon het te dagen dat ik misschien op social media moest beginnen met zelfpromotie. Daarom heb ik vandaag een officieel instagram-account aangemaakt: Klik!
    Als jullie het proces dus een beetje willen volgen, klik dan op de link en volgen maar (bloos)
    Daarbij wilde ik ook vragen of jullie nog instagram accounts weten die ik absoluut moet volgen, ivm schrijven, lezen, boeken, quotes,... noem maar op!
    Met al deze boekenwormen en schrijfsters/schrijvers op deze site, leek me dit wel de ideale plek om die vraag te stellen (krul)
    Alvast bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    OH MY GOD DIT IS ZO TOF! Geweldig!!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wauw! Wat fantastisch is dat zeg!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Is het je eerste uitgave?

    Gaaf!!! (:
    Kun je even kort vertellen waar het over gaat? (:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2018 - 18:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ken niets van social media, maar dit is zo gaaf! Kijk eig echt uit naar de release c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Beter dat je een exemplaar met handtekening voor me kunt fixen. Ik zet mijn geld alvast opzij 🌚


    look at the stars, look how they shine for you;

    @ xTrueStoryx: Jep mijn eerste uitgave ^^ en door mijn manuscript naar duizend uitgeverijen te sturen, totdat er één hapte haha!
    @ Danique: hier een kleine samenvatting:

    Op de nacht van 31 november 1998 gebeuren er twee dingen. Rosalind Valance, 's werelds befaamdste ballet-danseres, zakt dood neer op het podium. Nog geen tien seconden later wordt er een prachtig babymeisje geboren, die de naam Freyde zal dragen.
    Freyde groeit op tot een sprankelende jonge vrouw, die niets liever doet dan dansen.
    Maar vanaf haar achttiende verjaardag staat haar perfecte kleine wereld op zijn kop. 's Nachts krijgt Freyde ineens bizarre dromen, vol onbekende plaatsen en gezichten. Wanneer ze danst, voelt ze hoe ze de controle verliest... en hoe iemand anders die overneemt.
    Hoe stopt ze de stem in haar hoofd, die haar aan wil zetten tot gruwelijke daden? En wat heeft Rosalind Valance er allemaal mee te maken?
    Wanhopig gaat Freyde op zoek naar de antwoorden die zich steeds voor haar lijken te verbergen. Maar de tijd dringt; vooral wanneer de duistere dreiging met de dag groter lijkt te worden.

    @ Nighthawks: Joepieee (bloos) ik ook!
    @ Anna: je bent een engel <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wow, wat ontzettend gaaf!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aaaah super! Ik ga je wel volgen, en echt heel gaaf dat je dit gewoon uit gaat geven.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nighthawks schreef:
    Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk?


    Vanaf 22 maart kan je hem kopen!
    @Hale & Elysa: dankjewel ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat gaaf! Het klinkt het geweldig


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Dat boek klinkt zo ontzettend tof!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oooh ik herinner me dat verhaal! Ik heb het ooit voor een deel gelezen op Quizlet!

    Die cover is echt prachtig wow! ♡♡


    The soul needs autumn.

    Ahh dit is toch echt gewoon goaaals! Supergaaf *O*

    Yess ik vind het zo gaaf *O*
    En de cover is ook heel mooi! Kan niet wachten tot het maart is *O*


    Every villain is a hero in his own mind.