• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom ben ik soms zo asociaal? I mean. Het is niet zo dat ik met niemand praat, maar ik kan gewoon niet deftig een sociaal leven onderhouden ofzo....


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I cheated myself like I knew I would,
    I told you I was trouble, you know that I'm no good.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je vlucht vertraging heeft grrrr


    A to the Z

    Fuck Fuck Fúck

    Ik had superveel geschreven en was er eindelijk een beetje tevreden mee, valt mijn computer uit en is álles weg. FÚCK dit kan ik écht even niet hebben nu


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gaston schreef:
    Fuck Fuck Fúck

    Ik had superveel geschreven en was er eindelijk een beetje tevreden mee, valt mijn computer uit en is álles weg. FÚCK dit kan ik écht even niet hebben nu



    Physics is awesome

    Please just please, leave me alone. Let me be. I'm still trying to fix the mess you've made. Please just leave me alone. Arghhh.


    The truth is out there.

    rip mijn hart


    The truth is out there.

    Siiiigggghhhh

    Tjah .. that's what ya get toch?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heerlijk dagje in de Kasteeltuinen van Arcen + de Koi Show met le ouders. Helaas wel lichtelijk verbrand, maar verder zeker genoten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Papa heeft wel echt de pik op me zeg... :/

    Gelukkig morgen even een dagje er tussenuit. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil graag naar de bioscoop, maar er zit niet echt een bioscoop in de buurt. Op zich kan ik er wel naar een, moet alleen een eindje fietsen en dat is ook goed voor de lijn. Maar ik kan de weg er naar toe nog niet zo goed dus ik ben bang dat ik verdwaald raak.


    Physics is awesome

    Ik voel me zo tering eenzaam


    Caution first, always.

    Eindelijk thuis omggg i love u bed ich liebe dich so much


    A to the Z

    Misschien moet ik stoppen met dit doen want deze dosis zelfmedelijden begint zeer vervelend te worden om aan te horen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."