I'm sorry, ik ga weer over m'n ex ranten.
Maar ik ben dus de enige die dit raar vind? Serieus? Niemand van zijn familie/vrienden zegt, 'huh, hoe kun je praktisch een week nadat je het hebt uitgemaakt met elise opeens weer met b hebben?'
Niemand die even wilt opmerken dat zoiets gewoon niet kan. Zeker niet als je verdorie al naar huizen aan het zoeken was. Niemand die het achterlijk vind dat ik overal geblokkeerd ben, zelfs op fucking league of legends, en dat je drie jaar intensief met elkaar omgaat en van alles deelt en dan is het gewoon voorbij met een druk op een knop? Niemand die zijn trouwplannen raar vind? Elke keer dat ik m'n facebook activeer zie ik hoe ontzettend veel ze met elkaar omgaan, ook met de rest van zijn vrienden, en ik werd daar nooit bij betrokken. Hup, volgende week weer efteling met z'n allen, daar weer een tag in een relatieberichtje, dan weer zus, dan weer zo. Allemaal dingetjes waar hij mij nooit in wilde taggen. En nu moet ik vanavond m'n vr op gaan halen bij die gezamelijke vriend die me gewoon echt links laat liggen sinds het uit is, claimed 'neutraal' te zijn en ondertussen echt niet meer naar me omkijkt. Enig idee hoe compleet nutteloos en vervangbaar ik me voel? Honestly.
En dan mag ik depressieveling zijn, degene die alleen maar over haar kapotte relatie kan praten, degene die zich vernederend, gebroken en belogen voelt, omdat ik niet zomaar binnen een dag iemand uit mijn systeem kan deleten met wie ik een maand geleden nog dacht een toekomst te hebben. Why. Het voelt zo oneerlijk.