• hay ;D
    ik vind het altijd zo Facking DOM als je gaat veranderen alleen zodat 'die ene leuke jonge'dan op je valt of omdat 'dat een populaire meisje'dan je beste vriendin word
    Veranderen vooe iemand is het somste wat je kun doen! 1. ze komen er vroeg of laat tog wel achrter 'wie de écht jij'is
    2.je houd het nooit lang vol -omdat je jezelf steed moet aanpassen-
    3. je kan gwn jezelf niet zijn!!

    BV> Een meisje veranderd voor een jongen omdat 'die eene o zo leuke jongen' alleen op Bitchy's valt(ik zeg ook maar wat xD) Vriendinne van dat meisje vinden dat 'niet leuk' xD willen haar vriendin niet meer zijn >> ze krijgt met die ene 'oH zo leuke jongen' 1 week later UIT omdat ze niet is Wie ze werkenlijk is (You get my point ;D) VERVOLG zij vriendloos+BrokenHeart+SPIJP OMDAT ZE ZICH ANDERS VOOR DEED DAN DAT ZE IS
    dit was maar een voorbeel maar het gebeurt vaak genoeg ;O
    -sommige mensen mogen mij ook niet alleen al om hoe ik eruit zie ,dasn denk ik : IK BEN WIE IK BEN en je moet me maar accepteren om wie ik ben
    dus>>
    BLIJF WIE JE BENT verander dus niet voor een ander, de mensen moeten je maar accepteren zoals jij bent ^^ en als ze dat niet kunnen PECH VOOR HUN, JIJ BLIJFT WIE JE BENT ! ^^
    ja tog ;O?

    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    Het domste wat je kunt doen he xD niet het somste xD


    don't Worry...Be gay.

    inderdaad! Ik zit nu op een nieuwe school en iedereen vind me stom, maar ik ga me echt neit aanpassen om leuker gevonden te worden!!! ik wil geen vrienden die alleen op mijn buitenkant vallen...

    heujhh getting your point over here:D helemaal mee eens,,,mijn motto (een van de vele) blijf jezelf er zijn al genoeg anderen (A)


    Why don't you break my heart

    inderdaad! Ik zit nu op een nieuwe school en iedereen vind me stom, maar ik ga me echt neit aanpassen om leuker gevonden te worden!!! ik wil geen vrienden die alleen op mijn buitenkant vallen...

    Precies ^^ je komt vast nog wel iemand tegen die NIET op de buitenkant vallen ;) ;D


    don't Worry...Be gay.

    ER MOETEN MEER MENSEN REAGEREN :Y) ;D


    don't Worry...Be gay.

    Als ik dat zeg tegen mijn broer, zegt hij altijd; 'Dus jij wilt dat iedereen jou maar moet accepteren? Dat iedereen maar rekening moet houden met hoe jij bent?" =_= Wat een eikel, hea? Ik zou eigenlijk gewoon terug moeten zeggen; "Ja! Dat moeten ze ja xD Ik ga niet vor hun veranderen ^^" [/girlpower] xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Als ik dat zeg tegen mijn broer, zegt hij altijd; 'Dus jij wilt dat iedereen jou maar moet accepteren? Dat iedereen maar rekening moet houden met hoe jij bent?" =_= Wat een eikel, hea? Ik zou eigenlijk gewoon terug moeten zeggen; "Ja! Dat moeten ze ja xD Ik ga niet vor hun veranderen ^^" [/girlpower] xD

    YEAH GIRLPOWER ;D


    don't Worry...Be gay.

    Als ik dat zeg tegen mijn broer, zegt hij altijd; 'Dus jij wilt dat iedereen jou maar moet accepteren? Dat iedereen maar rekening moet houden met hoe jij bent?" =_= Wat een eikel, hea? Ik zou eigenlijk gewoon terug moeten zeggen; "Ja! Dat moeten ze ja xD Ik ga niet vor hun veranderen ^^" [/girlpower] xD

    Uhu,, groot gelijkk^^


    Get outta my head!

    ik vind dat je groot gelijk hebt
    komaan je kan toch niet je hele leven comedie blijven spelen, ze komen er ooit wel achter


    Live life limitless.

    Ik ben het met je eens mijn vriendin is ook veranderd voor haar (ex) vriendje ze heeft er nu veel spijt van en heeft nu alleen mij nog als vriendin! Ik heb me een keer veranderd en het heeft nooit geholpen! Voor iedereen die op iemand verliefd is! Verander jezelf nooit je krijgt er spijt van! vroeg of laat weten ze toch wel wie je bent!
    xxx

    Ik heb me ook vroeger altijd anders voorgedaan dan wie ik werkelijk was. Nu niet meer en nu ben ik veel gelukkiger en ik merk wie echte vrienden zijn en wie niet enzo. en behandel een ander zoals jij behandelt wilt worden en mensen kijken mij en me vriendinnen ook raar aan want ik ben redelijk "apart" en mijn vriendinnen zijn meer "doorsnee" zeg maar en dat vindt men raar ofzo, nou mooi niet dat dat anders wordt fzo hoor


    Why don't you break my heart

    Heey patries:Y)
    Helemaal met je eens!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Heey patries:Y)
    Helemaal met je eens!

    IDD ;D


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb me ook vroeger altijd anders voorgedaan dan wie ik werkelijk was. Nu niet meer en nu ben ik veel gelukkiger en ik merk wie echte vrienden zijn en wie niet enzo. en behandel een ander zoals jij behandelt wilt worden en mensen kijken mij en me vriendinnen ook raar aan want ik ben redelijk "apart" en mijn vriendinnen zijn meer "doorsnee" zeg maar en dat vindt men raar ofzo, nou mooi niet dat dat anders wordt fzo hoor

    idd...nu merk je pas wie je echt vrienden zijn...als ze alleen op de 'andere jij ;D' vallen...zijn dat geen vriendin....


    don't Worry...Be gay.

    sommige 'vrienden' laten me vallen.
    alleen omdat ik nu meer mezelf ben.

    what they call you, doesn't change who you are. don't let it bring you down. [Still Believe - Good Things End]


    it's cool to know nothing.