• Mijn lieve medemensen,

    Enkele jaren geleden was er een verhaal dat een titel had in de trant van "meest gemaakte fanficfouten" of zoiets. Had best veel lezers, en somde, zoals de titel wel doet vermoeden, de meest gemaakte fanficfouten op. Ik heb net een half uur zitten zoeken, maar ik vind het niet meer. Ik had het graag nog eens bekeken voor de nostalgie (en ik meen me te herinneren dat ik er ooit een niet zo lieve reactie op geplaatst heb, haha). Werd geschreven rond midden/eind 2013 (want die pissige reactie had ik op m'n verjaardag geplaatst, haha, vandaar). Er is nogal wat kritiek op gekomen omdat het te duidelijk bepaalde verhalen aanhaalde. Ik hoop dat iemand nog weet waarover ik het heb? Ik zou jullie heel dankbaar zijn mochten jullie nog weten waar ik het kan vinden!

    (Ik weet trouwens niet of dit hier goed staat? Verzet gerust als het ergens anders hoort, mods (niet dat je daar mijn toestemming voor nodig hebt, natuurlijk. :') ))


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedoel je deze?


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    Bedoel je deze?


    Ja, dankjewel! Super! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn reactie hier is misschien niet erg van algemeen belang, maar wat een nostalgie!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”