• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    sorry voor mijn inactiviteit guys! nog een kleine twee weken examens en daarna ben ik weer free! Ik zat te denken om binnenkort misshien binnenkort te skippen, zien jullie dat zitten? c: En zo ja, misschien een party van Nathan? c: de eerste party waar de losers voor uitgenodigd worden hehehe

    Oeh yes, ik ben voor!


    How far is far

    Ik ben ook voor! :')

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 21:20 ]

    Forgarty schreef:
    sorry voor mijn inactiviteit guys! nog een kleine twee weken examens en daarna ben ik weer free! Ik zat te denken om binnenkort misshien binnenkort te skippen, zien jullie dat zitten? c: En zo ja, misschien een party van Nathan? c: de eerste party waar de losers voor uitgenodigd worden hehehe


    Helemaal prima!

    Ik ga echt gauw aan de slag met Eden!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind een party een heel leuk idee! Ik post zo snel mogelijk weer! Ik ben momenteel helaas nogal druk met werk en de laatste (her)tentamens haha


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik plaats morgen middag de skip! 😁 Het feestje zal op een zaterdag vallen in Nathans ouderlijk huis dus niet op school.

    De loserclub is uitgenodigd geweest en Nathan heeft voor hen een soort dresscode gemaakt: Poolparty!!!
    Geen saaie duffe kleren over over de top vreemd dingen, gewoon een bikini en zwemshorts en you are ready to go!

    Aan degene van de dark squad ( al vrees ik ervoor dat dat enkel nog Izno is) en Vale deze zijn niet uitgenodigd door Nathan, maar kunnen binnengeglipt zijn of door iemand anders meegevraagd.

    Weet je niet zeker of je personage uitgenodigd zou kunnen worden door Nathan, want dat zou kunnen, hij kent niet de hele school. Je personage kan altijd via een vriend/in meegenomen zijn!

    Nathans huis is een best grote Villa met zwembad (duh) grote tuin waar een dj zal zitten, veel ramen, dus wie binnen zit kan alles van buiten waarnemen en enkele kamers zijn ook op slot, bc teenagers are nasty. De slaapkamer van zijn ouders, de studie ruimte van zijn ouders en de zolder.

    Wie nood heeft aan voorbehoeds middelen vind ze in de badkamer en Nathan heeft een kleine camera op zijn kamer geplaatst voor het geval dat iemand zin heeft in een publieke vernederingen van een ongewenste sekstape :') you are warned


    Er is drank genoeg, maar remember New York ligt in Amerika en ze zijn allemaal tieners. Het is dus illegaal om onder je 21ste te drinken! Nathan heeft er het geld wel voor en hoeft niet te rijden, andere be carefull.

    Other then that have funn! Er is pizza voorzien voor de hongerige maagjes c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ohmylord, een camera in zijn kamer :')
    Weet daar iemand van behalve Nathan tho?

    xJess schreef:
    Ohmylord, een camera in zijn kamer :')
    Weet daar iemand van behalve Nathan tho?


    :') yess

    en ik denk dat hij het wel aan enkele van zijn vrienden verteld heeft, meer als een waarschuwing van ya perverts


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    :') yess

    en ik denk dat hij het wel aan enkele van zijn vrienden verteld heeft, meer als een waarschuwing van ya perverts


    Hmm nahh Jamie duikt niet zo snel in bed met een dame - of hij moet wel heel veel alcohol op hebben - dus die zal het vast niet weten en anders er ook echt geen misbruik van maken dus dat is voor hem toch niet echt relevant (A)

    xJess schreef:
    (...)

    Hmm nahh Jamie duikt niet zo snel in bed met een dame - of hij moet wel heel veel alcohol op hebben - dus die zal het vast niet weten en anders er ook echt geen misbruik van maken dus dat is voor hem toch niet echt relevant (A)


    wel met een heer?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    wel met een heer?


    Ik weet wat je denkt hahahaha.
    U can try

    Wie zijn degene die er wel van weten dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Wie zijn degene die er wel van weten dan?


    waarschijnlijk de populaire squad, maar dat mag je gerust zelf invullen hoor c: als je wilt dat je perso het niet weet mag dat ook gerust van mij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Pippa?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Iemand voor Pippa?



    Ik heb mijn 3 boys voor je? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)


    Ik heb mijn 3 boys voor je? :3


    Nathan of je Joseph :Y) ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered