• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh my God Saar wat lief


    Spinning around, I'm weightless.

    Oké word dus wss morgen D': sorry guys!

    hebben jullie misschien al een voorkeur voor groepsindeling c;

    Sport is meer drilling en teamwork shizzle

    Beautytips is de eerste les eerder stijl advies etc

    Flirting is ehm ja flirting

    en Social is kijken wat de losers leuk vinden en wat hiervan dus interessant kan zijn om niet als loser aanzien te worden


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag Joseph bij sport of beautytips??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Forgarty schreef:
    Ik post vanavond! c: We hebben net deze kleine floofer verwelkomt in onze familie en moet nog schoolwerk afronden heheh




    Wat een dotje!


    Ik zie overigens nu pas dat ik met Eden aan de beurt ben, ik zal morgen proberen te posten!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry guys ik heb een nogal bewogen week gehad met een crematie en verhuizing niet veel tijd gehad maar zal morgen een stuk schrijven :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wachten mensen op Viv om te posten? Want ik wilde wachten op Nathan


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wacht op beide met Joseph, zodat ik hem ook een ijsje ofzo kan laten gaan halen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik beloof vandaag te schrijven nadat het puppybezoek wegis!

    edit oke nee ik ben dooddop i tried maar ik wil morgen dan liever een goede post schrijven dan nu wat flut te schrijven

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 23:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rustig aan, ik begrijp best dat je een leven buiten Q heb! c;


    We've lived in the shadows for far too long.

    Forgarty schreef:
    Ik beloof vandaag te schrijven nadat het puppybezoek wegis!


    Zo was het niet bedoooeeeeeeld! (flower)

    Ik wilde gewoon even weten of iemand Viv nodig had, anders ging ik wel aan de schrijf. Ik snap de volgorde namelijk niet meer zo goed.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    (...)

    Zo was het niet bedoooeeeeeeld! (flower)

    Ik wilde gewoon even weten of iemand Viv nodig had, anders ging ik wel aan de schrijf. Ik snap de volgorde namelijk niet meer zo goed.


    In de loserclub hoef je niet echt in volgorde te gaan, gezien ze met een grote bende zijn ^^ ik heb even rust nu, maar moet nog eten maar nu ga ik beginnen met mijn monsterposts hahah :'D Hoezo ik heb te veel personages?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja dat weet ik maar om voor mezelf orde te houden wilde ik wachten ol Nathan, tenzij ik daarmee iemand anders ontzettelijk op hield.
    Snappie? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Door onverwachte privé omstandigheden is het me de afgelopen dag en vandaag niet meer gelukt te posten. Als alles meezit hoop ik dat zondag of na het weekend alsnog te kunnen doen.
    Sorry voor het lange wachten!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Door onverwachte privé omstandigheden is het me de afgelopen dag en vandaag niet meer gelukt te posten. Als alles meezit hoop ik dat zondag of na het weekend alsnog te kunnen doen.
    Sorry voor het lange wachten!


    Geen probleem! Neem de tijd die je nodig hebt


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Zo Nathan en Ronnie staan! c:

    Wie straks wat met Evan wil doen be my guest haha al zal ik hem geen ijsje laten halen ^^ hopelijk kan iedereen wat met mijn post verder c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH