• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CLIFFORD BAPTISTE PELLETIER

    Pretentious Snob





    Clifford|| English ||ford by a cliff
    Baptiste ||French || "to dip"
    Pelletier || French || fur trader


    ' It’s simply business.'

    24 || 13/O3 || ‘ Hetero’ || British/French


    INSIDE

         

    Opgegroeid in een rijke zakelijke familie, werd de jongen op vroege leeftijd al geleerd over orde en tucht. Gaand naar een all boys school in Londen, waar de meeste rijke kinderen heen gingen, werd hij streng en strikt opgevoed. Etiquette en galantheid zaken waar hij altijd op let. Het prestege masker die Cliff heeft opgezet doet hij zelden of nooit af, waardoor hij als arrogant en een heuse snob aanzien word door het gepeupel. Respect is ook iets die hij enkel heeft voor mensen van zijn klasse of hoger, gezien hij het leven van een armer iemand nooit aan heeft durven zien. Waarom zou hij ook? Zijn vader had hem afgeschermd voor dit soort dingen en er werd van Clifford gewenst altijd hogerop te dromen. Falen is geen optie. Clifford is een punctuele jongeman en een echte perfectionist. Opgroeiend in de schaduw van zijn vader en oudere broer heeft hij altijd hard moeten werken en studeren om ook dat beetje spotlight en erkenning van zijn vader te verdienen.
    Clifford is een business man in wording en bekijkt de zaken dan ook strikt zakelijk en haast emotieloos. Hij heeft nooit erg veel liefde gezien tussen zijn ouders en naast zich 'normaal' te gedragen onder de mensen van zijn standaard, is hij enkel denigrerend geweest naar zijn dienstpersoneel toe. Hij probeert echter wel een sociaal en vriendelijker persoon te worden, zeker gezien de enige persoon bij wie hij zijn masker durft af te zetten zijn oudere broer is.
    Cliff kijkt enorm op naar de jongen en wenst ook zo gelukkig en succesvol als hem te lijken. Clifford heeft moeite met het luisteren naar anderen en als hij je aanspreekt is het vaak enkel omdat hij iets van je nodig heeft. De jongeman is geen enorme held als het aankomt op praatjes, hij kan charmant zijn, maar het zijn de standaard 'praatjes' die je als vriendelijk persoon maakt. eens mensen eerder naar zijn persoonlijk leven vragen, vormt er een kleine kortsluiting in zijn hoofd en weet hij niet meteen hoe te antwoorden. De jongen is een kleine stressbal en kan absoluut niet om met zijn emoties. Hij klampt zich iets vast aan de grootsheid van zijn oudere broer en moet leren over verantwoordelijkheid en zelfvertrouwen, iets wat hij zegt te hebben, maar duidelijk lakt.




    OUTSIDE



    Clifford is een man met hoge status en dat straalt zeker van hem af. Zijn huid is haast zo bleek als porselein en het lak aan littekens kan je zeggen dat de jongen amper zwaar werk heeft moeten uitvoeren. Met de kleine sproeten op zijn neus en zijn rozige smalle lippen zou je hem haast kunnen vergelijken met een breekpaar poppetje. Cliff heeft een vrij standaardlengte voor de tijd met zijn 1m77 en is slank gebouwd, hij lakt wat aan spiermassa, maar valt net geen slungel te noemen. De jongeman heeft donkerbruine tot haast zwarte halflange haren die hij netjes met product naar achteren kamt. Het kan soms zijn dat je hem met onverzorgde haren tegenkomt, al schaamt hij zich hierover iets. Clifford heeft grijsgroene ogen die gesierd zijn met lichtbruine wimpers. Zijn gezicht is hoekig en zijn neus spits en lang. Gehuld in dure kostuums en met een zweem van luxueuze cologne en tabak kan je wetend at deze man van rijke afkomst is. Cliff prijst dan ook merkkleding en zou niets anders weten dan zijn rijkeluisleventje. Het liefst gehuld in blauw of zwart zal je de man ook niet snel in kledij zien van een tweedeklasse laats staan derdeklasse passagier. Clifford is een business man en wenst er ook zo uit te zien. De jongeman heeft vaan een Ebony houten wandelstok bij de hand. De stok heeft een zilveren handvat, sierlijk gedetailleerd en gesculpt in de vorm van een haak met filligree details. Als kleine jongen had hij zijn been ernstig gebroken tijdens het spelen met zijn broer. De breuk heeft nooit volledig geheeld, waardoor de man met een kleine limp loopt. Meestal lijkt het niet op te vallen zeker als hij steun heeft met de wandelstok, maar lange afstanden wandelen zonder is niet mogelijk, het is te pijnlijk.
    In zijn blazerzak steekt altijd een rozigkleurige zakdoek met zijn initialen in geborduurd. Om zijn nek heeft hij een gouden ketting met een kruis hangen, aantonend dat hij zeer christelijk is opgevoed.



    FIRST CLASS



    ⌔      

    ⌔      






    ’ Arrogance is my selfdefence ‘



    HISTORY



    Father ⌔       ⌔
    Mother ⌔       ⌔
    Older brother ⌔       ⌔

    Soon to be sister in law ⌔       ⌔


    ⌔      

    ⌔       Studies

    ⌔       ⌔      






    EXTRA


    Likes

    Dislikes

    Fears In de schaduwen blijven vastzitten van zijn oudere broer, Hevig onweer, verdrinken, dingen die ‘niet normaal’ zijn in de samenleving. Angst dat hij niet ‘normaal’ is in de samenleving.

    Allergies Ironisch genoeg is hij allergisch aan dierlijke vachten. Zijn ogen worden dan erg waterig en het niezen blijkt dan niet op te houden. De jongeman is allergisch aan appels telkens als hij er in bijt moet hij niezen- het is eerder eigenaardig dan echt problematisch-

    Languages: Clifford werd tweetalig opgevoed door zijn ouders, zijn moedertong is voornamelijk Engels, maar hij kan ook een aardig mondje Frans.

    Romantic lovelife Met zijn 24 jaar word Clifford verwacht binnenkort een geschikte vrouw te vinden om te huwen. Zijn reis naar America is dan ook om de dochter van een bussiness partner te ontmoeten. Zijn oudere broer is nu verloofd met iemand van hoge status, dus van Cliff word hetzelfde verwacht.
    Hij kijkt er niet meteen naar uit om vast te hangen aan een vrouw. Toch blijft hij een brave zoon, zich houden een de ‘Hetero’ normen.
    Cliff zou zelf ook niet weten wat het is om verliefd te zijn, de jongeman heeft nog geen gevoelens gehad voor iemand of sexuele verlangen. Het idee van kinderen later heeft hem ook ergens te kriebels.

    Other Clifford is een kettingroker, in de sociale kringen rond deze tijd was dat niet iets waar men vreemd van opkeek. Met speciale gelegenheden heeft hij grotere sigaren liggen, maar anders houd hij zich aan de kleinere sigaretten.
    Clifford heeft een kleine limp en heeft hierdoor vaak een wandelstok bij de hand. Lange afstanden wandelen zonder de stok is vrij moeilijk voor hem.



    Alvast een opzetje van mijn rol :') he's not going to be the sweetest on board

    [ bericht aangepast op 12 aug 2021 - 15:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Siëna?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Forgarty schreef:
    (...)

    Bedoel je Evan? :'D en yess een van hun if you like ^^


    Ja sorry work has me braindead D:
    Wie lijkt he leuker?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Someone for Sami? c:


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Someone for Sami? c:

    Ik zie Jamie nog wel haar ophalen :')

    Iemand voor Emily tho?

    Ik laat Izno gewoon binnen sneaken, dus uhm iemand voor mijn bont en blauwe sukkel?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    Ik laat Izno gewoon binnen sneaken, dus uhm iemand voor mijn bont en blauwe sukkel?


    Hm Emily? We hadden alleen niks afgesproken tussen hen dacht ik

    xJess schreef:
    (...)

    Hm Emily? We hadden alleen niks afgesproken tussen hen dacht ik

    Nee klopt, any ideas?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    xJess schreef:
    (...)
    Ik zie Jamie nog wel haar ophalen :')

    Iemand voor Emily tho?


    Sounds good to me c;


    El Diablo.

    Morrigann schreef:
    (...)

    Ja sorry work has me braindead D:
    Wie lijkt he leuker?



    Misschien Evan? :3 ik denk dat dat nog wel leuk kan worden c;


    En at xJess, ik heb Ronnie maybe? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Sounds good to me c;


    Wil je dat ik eerst post dan of niet? Ik weet alleen niet of ik zo de laptop heb :')

    @Forgarty, ik kijk even wat Koldovstoretz met Izno wil ^^

    Is goed ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Beth?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    xJess schreef:
    (...)

    Wil je dat ik eerst post dan of niet? Ik weet alleen niet of ik zo de laptop heb :')

    @Forgarty, ik kijk even wat Koldovstoretz met Izno wil ^^


    Is goed ^^


    El Diablo.

    Forgarty schreef:
    (...)


    Misschien Evan? :3 ik denk dat dat nog wel leuk kan worden c;


    En at xJess, ik heb Ronnie maybe? ;3


    Is goed ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered