• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zoek iemand die een beetje met Mark kan optrekken :)

    Also HalloMaandag > HlPPIE

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 16:54 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga nu aan de slag met Eden. Nogmaals sorry dat het zo lang duurde!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    HlPPIE schreef:
    Ik zoek iemand die een beetje met Mark kan optrekken :)

    Also HalloMaandag > HlPPIE


    Mark zit bij de musical club toch? Ik denk dat hij de enige is van de school momenteel, misschien is het handiger om hem ergens anders heen te laten gaan?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    Mark zit bij de musical club toch? Ik denk dat hij de enige is van de school momenteel, misschien is het handiger om hem ergens anders heen te laten gaan?


    Ja qua club maakt dat niet veel uit, want dat was iets wat juist iets was wat hij liever niet aan andere mensen zou vertellen. Maar misschien dat ik hem nog een extra activiteit erbij laat doen ofzo. Of misschien dat hij een bijbaantje kan nemen bij de ijssalon.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HlPPIE schreef:
    (...)

    Ja qua club maakt dat niet veel uit, want dat was iets wat juist iets was wat hij liever niet aan andere mensen zou vertellen. Maar misschien dat ik hem nog een extra activiteit erbij laat doen ofzo. Of misschien dat hij een bijbaantje kan nemen bij de ijssalon.


    ik bedoel meer, je laatste post haha je had hem naar de musical club gestuurd volgensmij , maar daar is niemand. Misschien kun je hem naar buiten sturen want daar is het gemakkelijker om mensen tegen te komen c:



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heyhey guys, Ashryver vroeg me om even te laten weten dat ze door persoonlijke omstandigheden niet kon reageren maar dat ze probeert vanavond en anders morgenochtend te reageren :')

    xJess schreef:
    Heyhey guys, Ashryver vroeg me om even te laten weten dat ze door persoonlijke omstandigheden niet kon reageren maar dat ze probeert vanavond en anders morgenochtend te reageren :')


    geen probleem ^^ Ik heb het de laatste daagjes ook wat druk en ben amper op Q kunnen komen door al het schoolwerk ^^ Hopelijk kunnen we over een paar weekjes weer goed actief zijn hier hahah c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    ik bedoel meer, je laatste post haha je had hem naar de musical club gestuurd volgensmij , maar daar is niemand. Misschien kun je hem naar buiten sturen want daar is het gemakkelijker om mensen tegen te komen c:




    Aah ja goed idee zal snel een nieuw stukje schrijven vanavond :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik moet even kijken hoe dood ik ben na mijn werk vanavond, maar afhankelijk daarvan reageer ik morgen of vanavond met Elysia en Joseph


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zijn er twee ijssalons, of hebben mensen oprecht niet door dat Izno daar KO op de grond ligt 😂


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Zijn er twee ijssalons, of hebben mensen oprecht niet door dat Izno daar KO op de grond ligt 😂


    Misschien is het gewoon heel druk in de ijssalon

    (Oeps ik heb er denk ik ook perongeluk overheen gelezen dat het in de ijssalon was)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    iemand waar ik Nathan vanavond naartoe mag sturen? c:

    Oh trouwens de icebar is niet de enige plek waar mensen naartoe kunnen gaan haha :'D

    er is ook niet ver van school een cafe, pizzaria, kleine supermarkt, ... Jullie mogen gerust plekjes verzinnen enzo ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    iemand waar ik Nathan vanavond naartoe mag sturen? c:

    Oh trouwens de icebar is niet de enige plek waar mensen naartoe kunnen gaan haha :'D

    er is ook niet ver van school een cafe, pizzaria, kleine supermarkt, ... Jullie mogen gerust plekjes verzinnen enzo ^^


    Jamie is al vertrokken naar een terrasje haha :')

    Ahm misschien naar Emily en Noah en Stevie? Die gingen zwemmen geloof ik

    xJess schreef:
    (...)

    Jamie is al vertrokken naar een terrasje haha :')

    Ahm misschien naar Emily en Noah en Stevie? Die gingen zwemmen geloof ik


    als de rest dat ook goed vind is dat goed voor mij c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sorry voor mijn inactiviteit guys! nog een kleine twee weken examens en daarna ben ik weer free! Ik zat te denken om binnenkort misshien binnenkort te skippen, zien jullie dat zitten? c: En zo ja, misschien een party van Nathan? c: de eerste party waar de losers voor uitgenodigd worden hehehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH