• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Misschien dat we binnen kort kunnen skippen naar een nieuw moment, zoals voor het eerst shoppen met de nerds, of de nerds hun eerste echte feestje van de populaire mensen??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil liever niet met veel skips werken, omdat dit naar mijn ervaring soms moeilijk zit. Ik probeer vanavond nog met Nathan te posten maar heb een deadline vrijdag en school gaat toch even voor ^^

    Maar wat ik wel ga doen is na mijn Nathan post de mensen de kans te geven om terug met hun eigen zaken verder te gaan zodat jullie ook niet vast zitten aan mij en zal ik al groepjes maken voor een komende skip waarmee ik liever nog wacht. Dit zullen de make over zijn voor enkele losers, andere krijgen flirtlessen etc

    Maar geduld aub want ik vind 3 pagina's bijlange niet genoeg om nu al te gaan skippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het is maar een suggestie maar misschien kunnen de losers een beetje onderverdeeld worden bij de leden van het make-over team want ik vind het moeilijk te volgen nu.
    Een soort van workshopwerking?
    Bv Ethan en Joseph gaan eerst voor flirtlessen bij bv Siënna terwijl Viv en Taylor eerst haar kledij doen bij bv Stevie


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh dit is creepy


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Oh dit is creepy


    wahaha you can reed my mind :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja blijkbaar. Dat is onze moeder-zoon band joh.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Ja blijkbaar. Dat is onze moeder-zoon band joh.




    you got it dude :'D ik heb mijn 2200 woorden af pfiooew, zo meteen verbeteren en morgen achter mijn nieuwe dogoooo heheh ;'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry dat het even duurde, maar hopelijk kunnen jullie iets met de post!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik post vanavond! c: We hebben net deze kleine floofer verwelkomt in onze familie en moet nog schoolwerk afronden heheh



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Ik post vanavond! c: We hebben net deze kleine floofer verwelkomt in onze familie en moet nog schoolwerk afronden heheh




    Omg so cute! <'3


    El Diablo.

    Forgarty schreef:
    Ik post vanavond! c: We hebben net deze kleine floofer verwelkomt in onze familie en moet nog schoolwerk afronden heheh




    Ahwww wat een schatje


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hehehe we hebben hem Whisky genoemd c: the lil floofer is echt van al het spelen en verkennen inslaap gevallen heheh c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Ik post vanavond! c: We hebben net deze kleine floofer verwelkomt in onze familie en moet nog schoolwerk afronden heheh




    So freaking cutee


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Forgarty schreef:
    Hehehe we hebben hem Whisky genoemd c: the lil floofer is echt van al het spelen en verkennen inslaap gevallen heheh c:


    Naaawh


    We've lived in the shadows for far too long.

    Forgarty schreef:
    Ik post vanavond! c: We hebben net deze kleine floofer verwelkomt in onze familie en moet nog schoolwerk afronden heheh



    <3


    How far is far