⋆ Skylar Amanda Cartwright ⋆
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"
|
Met een zucht plofte ik neer in een van de foeilelijke knalrode sofa’s en zonk onmiddellijk weg in de zachte bekleding. Wel moest ik het Aries nageven – de stoel was absoluut geenlust voor het oog, mijn kont voelde zich er bij de eerste aanraking al in thuis. Ik liet mijn hoofd achterover leunen en trok mijn knieën wat meer naar mijn borst zodat ik het me gemakkelijk kon maken.
Tenminste...dat was het plan. Totdat ik een bekende stem hoorde waardoor ik loom één oog opendeed. “Hi, kiddo,” begroet Jax me. Demonstratief liet ik mijn oog weer dichtvallen en mompelde: “Oi, Old Man.” Het had even geduurd voordat ik aan de titel ‘kiddo’ gewend was geraakt en van het één kwam het ander. Echter sloeg Jax geen acht op mijn houding. Zonder pardon schoof hij zijn arm onder mijn knieholtes, tilde hij me in een beweging op alvorens hijzelf plaatsnam met mij op zijn schoot. Door de snelheid ervan rolde er een charmante ‘Oh, fuck’ over mijn lippen.
“Weekend, Sky. Wat doe je aan vanavond? Ik laat je met mij heen rijden, oké? En met niemand anders mee naar huis gaan, natuurlijk – alleen met mij. Volgens mij heb ik verder geen dingen van m’n lijstje die ik moet doorgeven. Alsjeblieft niet gaan zeuren – het is weekend.” Sceptisch draaide ik mijn bovenlichaam naar hem toe. “Volgens mij is het aan mij om die laatste zin uit te spreken.” Ik rolde met mijn ogen terwijl ik mijn benen zijwaarts over de leuning heensloeg.
“Ik was van plan om een oud halloween-kostuum aan te trekken. Je weet wel. Toen ik dacht dat gigant dicks een geweldig idee waren.” Geïrriteerd kamde ik met mijn vingers door mijn platinablonde lokken. “Geef maar eerlijk toe, zelfs daarin zag ik er goed uit.” Ditmaal kon ik een grijns niet onderdrukken waarvoor de irritatie plaats maakte. In eerste instantie was ik van plan om gewoon in de outfit te gaan die ik nu droeg, maar dat idee stond me eigenlijk best wel aan.
|
Skye ⋆ 21 ⋆ w. Jax ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ tired AF ⋆ @ Aries Common Room
[ bericht aangepast op 29 april 2018 - 15:45 ]
I have seen my own sun darkened