THE LOVING ROSE
ROLLEN
Mannen
|
Vrouwen
|
REGELS |
THE LOVING ROSE |
EXTRA
⚘ Kamerindeling (randomizer):
- Alice & Leah
- Dani & Savannah
- Sophia & Juliette
- Anna & Maya
- Mae & Brynn
- Maddie & Elizabeth
Mijn excuses dat ik dit niet eerder gezegd heb, het was een ideetje dat nu bij me opkwam. Voel je vrij om relaties aan te passen naar oude kamergenoten en dergelijk (: Er zijn trouwens net zes kamers voor de meisjes beschikbaar.
⚘ NPC's: geef ze het karakter dat je er aan wil geven (: Ik zet het dan wel eens in de beginpost, zodat iedereen ongeveer hetzelfde heeft ^^
⚘ Op werkdagen is er nog extra personeel zoals security & uitsmijters, maar die zijn niet aanwezig buiten de werkuren.
- Alice & Leah
- Dani & Savannah
- Sophia & Juliette
- Anna & Maya
- Mae & Brynn
- Maddie & Elizabeth
Mijn excuses dat ik dit niet eerder gezegd heb, het was een ideetje dat nu bij me opkwam. Voel je vrij om relaties aan te passen naar oude kamergenoten en dergelijk (: Er zijn trouwens net zes kamers voor de meisjes beschikbaar.
⚘ NPC's: geef ze het karakter dat je er aan wil geven (: Ik zet het dan wel eens in de beginpost, zodat iedereen ongeveer hetzelfde heeft ^^
⚘ Op werkdagen is er nog extra personeel zoals security & uitsmijters, maar die zijn niet aanwezig buiten de werkuren.
NPC's
Non playable Characters
Non playable Characters
Mannen
|
Vrouwen
|
BEGIN Het is een aangename zondagmiddag, begin juni. Het is de vrije dag van de week, wat betekent dat er wordt schoongemaakt, bijgevuld, geoefend en allerlei andere zaakjes geregeld. Er hangt een opgewonden sfeer in de club, aangezien er zo net drie nieuwe meisjes de club zijn binnengebracht. Daarbij heeft Timo de kamerindeling volledig veranderd - zodat niemand aan zijn kop kan gaan zeuren - waardoor iedereen nu een (nieuwe) kamergenote krijgt. Vandaag zal er dus verhuisd worden, en moeten de meisjes duidelijk maken hoe het er in de club aan toe gaat.
Op het moment dat de RPG begint, zijn de nieuwelingen net geïntroduceerd (en de kamers verdeeld) en krijgen ze de kans om even alles in zich op te nemen, net zoals de andere meisjes hen in zich op kunnen nemen. En de jongens uiteraard ook. |
[ bericht aangepast op 15 april 2018 - 22:03 ]
Mijn brein breint zoals het breint.