• ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Het is de droom van iedere debuterende band, een wereld tour. Optreden voor mensen over de hele wereld, jouw fans. Je doet waar je hart ligt en ziet tegelijkertijd de hele wereld. Een ware droom voor de meeste. Voor velen blijft dit ook enkel een droom maar voor de bands die we in deze rpg gaan volgen werd deze droom waarheid.
    De hoofd act heeft al enige ervaring met touren en zit ook al een paar jaar in het vak maar dit is zeker hun grootste tour te noemen.
    Voor de support act is dit hun aller eerste tour. Ze zijn ontdekt door de leden van de hoofd act en zijn meegevraagd op tour om hun bekendheid een boost te geven.
    De twee groepen kennen elkaar nog maar net maar lijken al erg goed met elkaar op te kunnen schieten, iets wat funest is als je dagen lang met elkaar onderweg bent. Toch blijkt de tour niet voor iedereen zo geweldig als ze in eerste instantie misschien dachten. Er zitten zo ook zijn keerzijden aan het rocksterren leventje.
    Je bent maanden lang ver van huis, van je geliefden en hebt ook niet de optie om even terug te vliegen. Ook zitten er voorwaarden verbonden aan het contract. Het is verboden voor de leden om onderling een andere relatie te hebben dan vrienden en ook niet met buitenstaanders, dingen te doen die hun kwaliteit van perfomance kunnen verminderen en ga zo maar door.
    Maar wie houd zich eraan, met zoveel verleidingen onderweg. Als er van alles je aangeboden wordt? Er duizenden knappe fans zijn die je aandacht willen? Men zegt weleens dat het vlees zwak is en dat zal blijken op deze tour. Zo ontstaat er natuurlijk ook wrijving onderling en dreigt de tour stukje bij beetje steeds iets meer in de soep te lopen. Zal het de leden lukken om de vrede te bewaren en hun droom verder uit te laten komen? Of zal het avontuur hier eindigen omdat een leven in de showbizz net iets heftiger leek te zijn dan gedacht...



    DRINK X SEX X PLAY X REPEAT





    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    BUSRULES

    HIER KOMEN ENKELE REGELS

    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    Band 1 [NAME ] Hoofdprogramma VOL


    Gabriel Laurant Lavois|| Leadsinger || FC: Luke Hemmings || Forky || 1.4
    Tristan Moxley || Drummer ||FC: || Highgarden || 1.2
    Nash Sebastian Pierce || Bassist ||FC: Robert Sheehan || Hargreeves || 1.3
    Zeus Grayson Lee || Gitarist 1 ||FC: Troye Sivan || nesber ||1.3
    Dilara Harley Rose || Gitarist 2 ||FC: Zendaya || Riccardo || 1.3


    Band 2 [NAME ] Voorprogramma

    Havana Sofía Suarez|| Leadsinger1 || FC: Kailyn De Los Rios || Lizzo || 1.3
    Amey Claudelle Hughes|| Leadsinger2 || FC: Jade Thirlwall ||nesber || 1.2
    Frances 'Franky' Valentine || Drummer ||FC: Aston Irwin || Forky || 1.3
    Billy Jameson || Bassist ||FC: Harry Richardson || Klaus || 1.2
    Bodhi Julian Smith || Gitarist 1 ||FC: || Venustic || 1.4
    Ruari Hayes || Gitarist 2 ||FC: || Aspromavro || 1.3


    Crewmembers/Roadies
    Dit kan van vrienden van de band tot : Backgroundvocals, backup musikanten, tour managers, production managers, stage managers, front of house and monitor engineers, lighting directors, lighting designers, lighting techs, guitar techs, bass techs, drum techs, keyboard techs, pyrotechnicians, security/bodyguards, truck drivers, merchandise crew, gaan.

    Lilith Pierce|| Roadie, zusje van Nash || FC: Adelaide Kane || Highgarden || 1.2
    Emilia Christina Foreman || ||FC: || Venustic || 1.4
    Jody Angelina De Lacour || ||FC: || Sombre ||1.2
    Name || Security guard ||FC: || Shayle|| pg
    Name || ||FC: || user || pg

    LIST



    Rol
    Naam
    Leeftijd { 19-35 als je een andere leeftijd in gedachten had voor je rol, stuur mij of Forky dan een pb }
    Status ( Wat is de rol van je personage op deze tour?)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    Extra



    RULES







    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages (Met overleg van mij en Forky kan evt een derde rol voorzien worden, mits deze tot de crew behoort)
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my topic !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.





    [ bericht aangepast op 16 juli 2019 - 20:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hi c:


    How far is far

    Mag ik de leadsinger van band 2? c;


    El Diablo.

    Mag ik een vrouwelijke leadzanger van band 2 en een mannelijke gitarist van band 1


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Zou ik een gitarist van band 1 mogen? Een vrouw als het kan c:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 19:32 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Oeeh, ik wil heel graag meedoen haha. Ik had een mannelijke drummer voor ogen, dus dat wordt hem niet ghehe. Zou ik dan maybe het zusje mogen van iemand? Ik wil haar wel een taak geven, maar moet er even beter op lezen wat de mogelijkheden zijn tijdens en tour. (: Maybe stage manager of stage hand. ^^

    Oh, Ricciardo is veranderd van mening. Dan wil ik een mannelijke drummer. ;D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 19:32 ]


    • • •

    Castaneda schreef:
    Mag ik de leadsinger van band 2? c;


    nesber schreef:
    Mag ik een vrouwelijke leadzanger van band 2 en een mannelijke gitarist van band 1


    Zouden jullie het zien zitten om twee leadsingers te hebben? Een duo zegmaar ? c: dan kan ik jullie de rollen geven dat jullie wensen hehe
    Ricciardo schreef:
    Zou ik de drummer van band 1 mogen? Een vrouw als het kan c:


    Komt in orde! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Highgarden schreef:
    Oeeh, ik wil heel graag meedoen haha. Ik had een mannelijke drummer voor ogen, dus dat wordt hem niet ghehe. Zou ik dan maybe het zusje mogen van iemand? Ik wil haar wel een taak geven, maar moet er even beter op lezen wat de mogelijkheden zijn tijdens en tour. (: Maybe stage manager of stage hand. ^^


    Een zusje is prima! c: die hoeven niet perse een taak te hebben en kunnen gewoon een roadie zijn, maar als je ze toch de stagehand wilt maken is dat prima voor mij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Komt in orde! c:



    Oeps sorry, ik had het net nog echt 3x aangepast omdat ik aldoor zat te twijfelen ;x Ik wil eigenlijk graag een gitarist van band 1..


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Een zusje is prima! c: die hoeven niet perse een taak te hebben en kunnen gewoon een roadie zijn, maar als je ze toch de stagehand wilt maken is dat prima voor mij ^^

    Sorry, ik voel me zo vervelend nu. Weet je, doe maar lekker beide. ;D
    En dat dacht ik stiekem al wel, maar ik wilde haar wel een taak geven. ^^ Dus als iemand een zusje wil die lekker meereist then hit me up.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 19:44 ]


    • • •

    @Hargreeves Sounds good to me (:

    Castaneda >>> Lizzo

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 19:51 ]


    El Diablo.

    Zou ik een mannelijke gitarist van band 2 mogen?

    En ik zou wel een vrouwelijke rol willen. Als het kan zou ik haar wel videographer willen maken? En dat ze dan ook de band insta en twitter beheert misschien?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Is prima! c: ik zet je erbij!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    /

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 22:56 ]


    El Diablo.

    Kan ik nog voor een tweede gitarist van de supportband gaan?
    (Al lijkt iets als stage manager oid me ook wel wat als dat niet meer zou kunnen.)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 20:27 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mag ik nog meedoen?


    Bowties were never Cooler