aarsvogel schreef:
Ik wil zo graag gaan schrijven maar... verhaallijn. Ugh.
Ik heb alleen pas een proloog, en ik krijg een beetje het gevoel dat ik het misschien niet meer ga halen.
Ripperderip.
Nee joh, gek! Het is pas april
Je hebt nog zo'n 231 dagen, waaronder vakantiedagen!
Daarbij hoef je de verhaallijn nog niet compleet te hebben voordat je gaat schrijven. Een begin en einde is om te beginnen al goed genoeg, alles daartussen plannen is extra en vind ik ook makkelijker te doen als ik de eerste hoofdstukken al min of meer uitgedacht/als draft geschreven heb.
Tbh heb ik mijn eerste hoofdstukken sinds ik begon in januari al zo'n 2 of 3x herschreven voordat ik ze begon te posten en nu pas ik ze nog steeds aan voordat ik ze activeer omdat ik weer wat nieuws verzonnen heb.
Daarnaast ga ik waarschijnlijk zodra ik helemaal klaar ben het NOG een keer herschrijven omdat de manier van Quizlet (per hoofdstuk uploaden) soms gewoon niet werkt voor mensen die niet alles van te voren uitdenken, maar dat betekent niet dat je het meteen goed hoeft te doen, haha. Het verhaal is eind november pas "officieel", nu is het gewoon een probeerseltje dat toevallig online staat
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.