• Het forum is zo lekker actief vandaag. Vind ik gezellig.
    Wat is positief aan jouw dag vandaag?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Dat ik er heel erg naar uitkijk om straks te schrijven, na nog 4 bittere uren studeren. En ik heb chocolade gegeten, dat is ook positief haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat ik nog een dagje vrij ben, en dat ik uitkijk naar een dagje Amsterdam en een concert van Fall Out Boy morgen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kijk uit naar mijn nieuwe laptop die vandaag bezorgd hoort te worden :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    De zon schijnt! En ondanks dat ik de komende twee weken mezelf vrij hard ga opsluiten om te studeren, word ik daar toch blij van. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb heele lekker gefietst (:


    And then we'll see it.

    Ik vind het inderdaad ook erg gezellig zowel forum als chat.

    Ik vertrek vanmiddag naar het hotel, morgen dagje sauna en dan overmorgen lekker wandelen samen met mijn moeder, voor mijn verjaardag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben lekker vrij de rest van de dag, joepieeee. Heerlijk als de zon er lekker bij schijnt (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik ben lekker vrij de rest van de dag, joepieeee. Heerlijk als de zon er lekker bij schijnt (:

    *kijkt heel jaloers*
    Hier schijnt de zon niet ):


    And then we'll see it.

    Dat ik kan uitkijken naar een concert van Fall Out Boy morgen!


    ars moriendi

    Sims 4 honden en katten wordt normaal vandaag geleverd en die wil ik al maandenlang hebben (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zou eigenlijk heel hard moeten studeren voor mijn tentamen van morgen, maar schrijven is iets leuker dan dat meeehhh


    oi, suzy

    Roach schreef:
    Ik zou eigenlijk heel hard moeten studeren voor mijn tentamen van morgen, maar schrijven is iets leuker dan dat meeehhh


    Ik heb hetzelfde probleem ;/. Morgen om 18:30 heb ik een herkansing, maar gelukkig is het helemaal meerkeuze en donderdag heb ik een tentamen om 9:30 waar ik nog best wel wat voor moet leren. Het liefste wil ik eigenlijk ook gaan schrijven, ben bijna klaar met dit boek/deel, maar ik moet naast het leren ook nog een aantal portfolio's maken waar nog aardig wat werk in zit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lekker geslapen, flink aan de koffie en dadelijk weer verder schrijven! ^^

    Wat een leuke reacties allemaal ^^


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Vandaag hele dag alleen thuis aka freedom. Zit al een tijdje te schrijven. En de zon schijnt hier ook, dus ik ben sterk geneigd om naar buiten te gaan en daar te gaan zitten, maar dat is toch weer net iets te frisjes. :'D
    Maar dit weekend zal dat vast wel kunnen. :Y)