• Ook dit topic open ik weer, want ik ben blijkbaar erg goed in het drienhonderdste compliment posten?

    Anyway, spread the love.


    look at the stars, look how they shine for you;

    @Hale ik kwam net een foto van je tegen in het plaats een foto van jezelf topic, wow wat ben je knap! En getalenteerd ben je ook, proficiat met je punten. Goed gedaan! (flower)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Wat een leuke tumblr heb jij! Ik hou echt van je kleurenschema (:


    Mhm?

    Ik hou echt van jouw profielfoto! Bartok is awesome!
    Vroeger keek ik vaak naar Anastasia, en Bartok was mijn favoriete personage. (:

    Ik hou totaal niet van andere Lay-outs, dus dat ik jouw profiel echt lit vind, zegt enorm veel. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je lijkt mij aardig en je profiel foto is mooi maar mysterieus. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    I like je signature! En daarnaast ben je fan van de Griekse mythologie, wat zeker awesome is (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je naam doet me denken aan de derde punische oorlog :Y)

    Je ziet er echt heel lief uit en ik heb bewondering voor je codemagie!


    Mhm?

    Je bent zo'n goede schrijfster en je bent zo'n lief Liesje!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij bent zo creatief als ik zo al die ideeën lees! Echt heeel erg nice


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je lijkt me erg aardig, en ik vind je sign leuk!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind het leuk dat je zo actief bent op Q. Je plaatst altijd wel leuke reacties op topics en bent gezellig in de chat! (:

    Jij lijkt me zo aardig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xanthel, you are amazing, ik ben supertrots op je hoe je het doet op school en zo, ik ben zo blij dat ik je in mijn leven heb, yeaaaah. Je hebt gewoon zo veel over voor de mensen van wie je houdt en dat bewonder ik echt! Like, I trust you 150,3%


    Mhm?

    Je username is geweldig evenals je signature. Het is kort, maar wel erg leuk haha.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Hey, een mede-Slytherin! Mooi afgewerkt profiel ook!


    ars moriendi