• Bij deze stel ik jullie mijn verhaal Gewereld voor waarmee ik deelneem aan Fanfiction Of The Year.
    Via dit topic wil ik jullie op de hoogte houden van mijn verhaal.
    Zo zal ik bovenaan onder een spoiler de hoofdstukken aanklikbaar maken zodat iedereen de mogelijkheid heeft rechtstreeks via dit topic de nieuwe hoofdstukken te lezen. Bovendien zal ik hier ook posten wanneer jullie een nieuw hoofdstuk kunnen verwachten etc.
    Opbouwende kritiek, tips,... zijn altijd welkom zowel in dit topic als onder het verhaal zelf.





    • • •

    San Francisco: 2053


    Na verschillende crisissen kent racisme een piek zoals nooit tevoren. Van de ooit zo vredige stad, blijft er nog maar weinig over behalve een verdeeld, gewelddadig slagveld. Ook West ondervindt de gevolgen van deze strijd tussen zwart en blank en besluit om zich aan te sluiten bij de zwarte rebellen. Wanneer ze op een dag de beruchte Harry Styles, kapitein van de blanke rebellen, kunnen overmeesteren, krijgt West de opdracht hem naar het Black-Out programma te brengen. Onderweg komen Harry en West erachter dat ze meer gemeenschappelijk hebben dan ze dachten. Bovendien blijken er ook veel geheimen te zijn waar ze niets van afweten.

    • • •



    • • •
    -Wanneer niets is wat het lijkt, wie kan je dan vertrouwen?-
    • • •


    Deelnemer FOTY 2018
    Thema: zoektocht
    Genre: drama, actie en een vleugje science fiction
    Harry Styles fanfiction
    Bevat gewelddadige scènes
    @Oceaanwind

    [ bericht aangepast op 10 feb 2018 - 13:59 ]


    cause i'm a little unsteady