• Hé Q,

    Een vraagje: een hele fles wijn leegdrinken in je eentje tijdens één maaltijd, wat voor woorden zouden jullie gebruiken om dat te beschrijven? Het hoeven niet per se losse woorden te zijn, want dat was gewoon mijn verwarrende woordkeuze (ha). Ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening, eigenlijk, in het algemeen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moet kunnen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, dit doet me denken aan een aflevering over een kantonrechter die we keken tijdens maatschappijleer 3 jaar terug.
    "En, hoeveel had u gedronken toen u aangehouden werd?"
    "5 of 6 flessen"
    "Dan is het nog een wonder dat er geen doden zijn gevallen."
    "Misschien waren het er 7"


    Dan is 1 fles wel errug wijnig (ha ha woordgrap) (nee de spellingnazi in mij kan niet tegen die woordgrap) (maar ik ga 'm niet aanpassen).
    Maar wijn is sowieso niet te pruimen. Of te druiven. Wat je maar wilt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een fles tijdens een uitgebreid diner kan prima, vind ik. Ook tijdens een minder uitgebreid diner. Of zonder diner. Heb je een reden nodig een fles wijn leeg te drinken?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké cool, bedankt. Verandert hier iets aan als er nog een fles bier voor komt en twee glazen whisky achteraan? (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee joh.

    Als je de wijn drinkt met lange tafelen in ieder geval, in één keer atten is wel een beetje intens. Maar wijn tijdens het eten Is heerlijk, en dat gaat erbij mij ook wel rap doorheen!!
    Met kerst hadden we ook 4 flessen omdat bij elke gang een andere paste - jum!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Square schreef:
    Oké cool, bedankt. Verandert hier iets aan als er nog een fles bier voor komt en twee glazen whisky achteraan? (nerd)


    Het is misschien niet heel verstandig, maar hey, als je het niet ieder weekend doet..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Too much for me. Houd persoonlijk niet zoveel van wijn, maar als jij daar gelukkig van wordt moet je dat doen. Wel uitkijken dat het geen vast patroon van je wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een keertje bij een uitgebreid (of minder uitgebreid) diner kan volgens mij wel (ik ben er zelf geen fan van, maar als mensen daar blij van worden moeten ze dat doen). Wanneer je echter iedere dag zo'n hele fles wijn opdrinkt heb je volgens mij wel een probleem :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    Oké cool, bedankt. Verandert hier iets aan als er nog een fles bier voor komt en twee glazen whisky achteraan? (nerd)

    Ja, mengen is ten strengste verboden voor het alcoholpercentage in mijn bloed. =P

    Ik heb het gevoel dat wanneer ik bier drink, ik exact kan zeggen: nu moet ik stoppen want anders ga ik er last van hebben. Met wijn is dat al veel minder exact. Maar het wordt nog moeilijker om dat in te schatten als je dranken met verschillende alcoholpercentages gaat combineren. Whiskey vind ik niet lekker, dus weinig ervaring mee. :Y)

    Ik drink niet zo supervaak wijn eigenlijk, maar zo nu met die feestdagen ed wel. En als we dan met Kerst aan tafel zitten bij de mama van mijn vriend, heeft ze speciaal witte wijn voor mij gekocht. En ik ben de enige die dat drinkt want de rest drinkt rode wijn (wat ik niet lust). Dus dan ben ik wel genoodzaakt om die fles op mezelf leeg te drinken want anders moet je hem achteraf weggooien, zonde. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik mag nog geen alcohol drinken, maar ik vind zelf dat twee glazen het max wijn moeten zijn of één klein flesje bier of één bodem whiskey of whatever. Want ja, het moet gezellig kunnen zijn zonder drank, je moet niet ladderzat hoeven zijn om een leuk feestje te hebben. Dus de enige reden om te drinken zie ik dan omdat je het lekker vindt. Nou, als je chocolademelk lekker vindt, dan drink je daar toch ook niet random vijf pakken per dag van leeg? Als je van chips houdt, dan eet je toch ook niet drie zakken leeg?

    Maar ja, misschien komt het ook omdat alcoholverslaving heeeel vaak voorkomt in mn familie en ik er nogal onprettige ervaringen mee heb, dat ik er zo panisch van wordt als mensen veel drinken.


    i wanna die with you once or twice.

    Jammie haha voor een keer moet muxen best kunnen. Soms ben ik ook in zon moed dat ik een fles achterover klok


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hangt er een beetje van af of er een reden is. Nee, ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Maar het moet niet elke dag gebeuren....


    I DO NOT share my food (:

    Inge, wat ben jij van plan? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klinkt als een gemiddeld post-eindexamenfeestje in de duinen. of in een huis. of waar dan ook. feest jip drinkt de fles wel leeg, no problem


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dom


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.