• VOL

    Hello iedereen, omdat ik zin heb om wat covers te maken (ik moet mijn vaardigheden toch op peil houden), krijgen de eerste drie reageerders een cover van mijn hand. ^^ Helemaal gratissss en voor noppes! :Y)

    Wat moet ik van je weten? Met * is verplicht
    - Titel
    - (User-)name
    - *Korte samenvatting of flaptekst van het verhaal
    - *Sfeer
    - *Horizontaal of verticaal?
    - Speciale wensen (lettertypes, kleurtinten, ...)
    - Gewenste foto's (Scherpe foto's graag; als ik ze niet geschikt vind, ga ik zelf zoeken)

    De covers zullen naar verwachting binnen drie dagen klaar zijn. Zodra ik de drie covers heb aangeleverd, zal dit topic worden gesloten.

    De drie aanvragen:

    Laleah - af
    “Happy thoughts” - Faith, trust and more than just pixie dust
    Sfeer: fantasy met een hint of mystery
    Samenvatting: Avery Johnson is een zeventienjarig meisje uit Londen en is anders dan de rest. In tegenstelling tot haar leeftijdsgenoten was ze totaal niet bezig met jongens, liefde en mode. Ze viel buiten de groep en dat werd haar ook sterk duidelijk gemaakt. Haar ouders waren erg streng, ze waren nooit thuis door hun werk en als ze dat wel waren, waren ze nog niet bezig met hun enige dochter.
    Omdat ze zich vaak alleen voelde, schreef zij haar gevoelens vaak uit op papier en verborg zij zich achter stapels boeken. Avery vermaakte zich prima op zichzelf, maar ze voelde zich vaak alleen. Er was maar één persoon die haar graag van deze eenzaamheid wilde verlossen en die stiekem, 's avonds op haar dak lag te luisteren naar hoe zij haar verhalen voorlas aan haar katje. Zijn naam was Peter Pan.

    Hij neemt haar mee naar Neverland, het land waar alle dromen uitkomen, maar Neverland is niet het land waar Avery zo vaak over had gelezen in de boeken. Wanneer de piraten haar te pakken krijgen, ontdekt ze de toekomst waar Neverland in verstrikt is geraakt en moet ze met Peter een manier zien te vinden om Neverland te redden van zijn ondergang.

    Kasamatsu - wachtend op antwoord
    “Clerical Error”
    Sfeer: humor gemixt met wat actie
    Samenvatting: Chax Overlord is 19, in college and a starter on the basketball team. He mostly is a laid back guy, but also a pretty good liar and he hates the wrong kind of attention. His fate however, chose Noah, a demon, to be his guardian since birth. As Chax is fairly quick to judge, he always blames his demon for getting him into unwanted situations. But how true are the claims to the cause of his problems?

    Gebaseerd op een writing prompt:
    Everyone is assigned a guardian angel who helps them through life,
    however due to a clerical error a demon was assigned to you.

    HPFamilyFan
    “An innocent girl with dark blood”
    Sfeer: Vooral droevig en spannend maar er ook een beetje romantiek
    Samenvatting: Addison Riddle woont bij de Weasley's. Ze is de dochter van Tom Riddle (Voldemort). Addison gaat voor het eerst naar Hogwarts omdat ze eerst 5 jaar op Beauxbatons heeft gezeten. Maar omdat ze voor veel onrust zorgde moest ze de school verlaten, of was dat niet de echte rede? Addison begint nu aan jaar 6 op Hogwarts. Net als de eerstejaars wordt ze gesorteerd. Ook ontmoet ze Draco Malfoy, wat vindt ze van hem? Addison wordt nieuwsgierig, in alle kranten staan artikelen over haar vader. Maar waarom mag Addison niet weten waar het over gaat?. Ze wordt bang. Bang voor haar eigen vader...
    foto 1
    foto 2
    foto 3

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 14:49 ]


    oi, suzy

    Ja hop!! Je komt als geroepenn!!!

    - Titel: Happy Thoughts
    - ondertitel: Faith, trust and more than just pixie dust
    - (User-)name: Laleah
    - *Korte samenvatting of flaptekst van het verhaal:
    ]

    Avery Johnson is een zeventienjarig meisje uit Londen en is anders dan de rest. In tegenstelling tot haar leeftijdsgenoten was ze totaal niet bezig met jongens, liefde en mode. Ze viel buiten de groep en dat werd haar ook sterk duidelijk gemaakt. Haar ouders waren erg streng, ze waren nooit thuis door hun werk en als ze dat wel waren, waren ze nog niet bezig met hun enige dochter.
    Omdat ze zich vaak alleen voelde, schreef zij haar gevoelens vaak uit op papier en verborg zij zich achter stapels boeken. Avery vermaakte zich prima op zichzelf, maar ze voelde zich vaak alleen. Er was maar één persoon die haar graag van deze eenzaamheid wilde verlossen en die stiekem, 's avonds op haar dak lag te luisteren naar hoe zij haar verhalen voorlas aan haar katje. Zijn naam was Peter Pan.

    Hij neemt haar mee naar Neverland, het land waar alle dromen uitkomen, maar Neverland is niet het land waar Avery zo vaak over had gelezen in de boeken. Wanneer de piraten haar te pakken krijgen, ontdekt ze de toekomst waar Neverland in verstrikt is geraakt en moet ze met Peter een manier zien te vinden om Neverland te redden van zijn ondergang.

    - *Sfeer: fantasy met een hint of mystery
    - *Horizontaal of verticaal?: liefst verticaal, maar als het niet kan met mijn idee dan maakt het niet uir.
    - Speciale wensen (lettertypes, kleurtinten, ...)
    - Gewenste foto's (Scherpe foto's graag; als ik ze niet geschikt vind, ga ik zelf zoeken)

    Alles staat hier:
    https://www.quizlet.nl/topic/183927-briljant-cover-creater-nodig-wie-helpt-mij-een-handje/

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 12:07 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ja hop!! Je komt als geroepenn!!!

    - Titel: Happy Thoughts
    - ondertitel: Faith, trust and more than just pixie dust
    - (User-)name: Laleah
    - *Korte samenvatting of flaptekst van het verhaal:
    ](...)
    - *Sfeer: fantasy met een hint of mystery
    - *Horizontaal of verticaal?: liefst verticaal, maar als het niet kan met mijn idee dan maakt het niet uir.
    - Speciale wensen (lettertypes, kleurtinten, ...)
    - Gewenste foto's (Scherpe foto's graag; als ik ze niet geschikt vind, ga ik zelf zoeken)

    Alles staat hier:
    https://www.quizlet.nl/topic/183927-briljant-cover-creater-nodig-wie-helpt-mij-een-handje/

    Je bent de eerste! Ik ga je zo snel mogelijk helpen. ^^


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    Je bent de eerste! Ik ga je zo snel mogelijk helpen. ^^


    Whohoo! Gooi hem dan ook maar in dat topic erbij, dan heb ik ze allemaal bij elkaar. Zijn suggesties verder nog mogelijk mocht ik wat aanpassingen willen? ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Whohoo! Gooi hem dan ook maar in dat topic erbij, dan heb ik ze allemaal bij elkaar. Zijn suggesties verder nog mogelijk mocht ik wat aanpassingen willen? ^^

    Het hangt ervan af hoe vaak ik tussentijds opsla. Ik werk met Picmonkey waarin je achteraf geen aanpassingen meer kan doen. Ik moet dus elke stap tussentijds opslaan wil ik nog iets kunnen veranderen.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    Het hangt ervan af hoe vaak ik tussentijds opsla. Ik werk met Picmonkey waarin je achteraf geen aanpassingen meer kan doen. Ik moet dus elke stap tussentijds opslaan wil ik nog iets kunnen veranderen.


    Ohja, picmonkey gebruik ik ook, dus dan snap ik dat dit niet altijd mogelijk is. Kijk maar even anders hihi en als je andere plaatsjes nodig hebt moet je maar even een gil geven. Nu met de nieuwe aanpassing op Quizlet kan dat wel bia de chat ofzo


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ohja, picmonkey gebruik ik ook, dus dan snap ik dat dit niet altijd mogelijk is. Kijk maar even anders hihi en als je andere plaatsjes nodig hebt moet je maar even een gil geven. Nu met de nieuwe aanpassing op Quizlet kan dat wel bia de chat ofzo

    Ik ga mijn best doen, je hoort zo snel mogelijk van me!


    oi, suzy

    Wat vind je hiervan?


    oi, suzy

    - Titel
    Hoeft er nog niet op, aangezien het een werktitel is, maar het heet Clerical Error
    - Username
    Moet niet die verandert te vaak
    - Flaptekst
    Chax Overlord is 19, in college and a starter on the basketball team. He mostly is a laid back guy, but also a pretty good liar and he hates the wrong kind of attention. His fate however, chose Noah, a demon, to be his guardian since birth. As Chax is fairly quick to judge, he always blames his demon for getting him into unwanted situations. But how true are the claims to the cause of his problems?

    Gebaseerd op een writing prompt:
    Everyone is assigned a guardian angel who helps them through life,
    however due to a clerical error a demon was assigned to you.
    - *Sfeer
    Humor gemixt met wat actie.
    - *Horizontaal of verticaal?
    Is me om het even eigenlijk, wat het best werkt
    - Speciale wensen (lettertypes, kleurtinten, ...)
    Ook lekker vrij ^^
    - Gewenste foto's (Scherpe foto's graag; als ik ze niet geschikt vind, ga ik zelf zoeken)
    Iets met een demon, basketbal, laat je gaan zou ik zeggen

    Nou ik hoop dat je er iets mee kan, want mijn idee hiervoor is niet erg concreet haha




    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iversen schreef:
    Wat vind je hiervan?



    Laat ik hier dan ook nog reageren! Ik vind hem echt heel gaaf!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hey!
    Ik heb ook nog een cover nodig, kan dat nog?


    I'm a Slytherpuff

    HPFamilyFan schreef:
    Hey!
    Ik heb ook nog een cover nodig, kan dat nog?

    Zeker! Dan ben je de laatste!


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    Zeker! Dan ben je de laatste!



    Oké! Dan ga ik even dat lijstje invullen


    I'm a Slytherpuff


    - Titel
    An innocent girl with dark blood
    - (User-)name
    HPFamilyFan
    - *Korte samenvatting of flaptekst van het verhaal
    Addison Riddle woont bij de Weasley's. Ze is de dochter van Tom Riddle (Voldemort). Addison gaat voor het eerst naar Hogwarts omdat ze eerst 5 jaar op Beauxbatons heeft gezeten. Maar omdat ze voor veel onrust zorgde moest ze de school verlaten, of was dat niet de echte rede? Addison begint nu aan jaar 6 op Hogwarts. Net als de eerstejaars wordt ze gesorteerd. Ook ontmoet ze Draco Malfoy, wat vindt ze van hem? Addison wordt nieuwsgierig, in alle kranten staan artikelen over haar vader. Maar waarom mag Addison niet weten waar het over gaat?. Ze wordt bang. Bang voor haar eigen vader...
    - *Sfeer
    Vooral droevig en spannend maar er ook een beetje romantiek
    - *Horizontaal of verticaal?
    Maakt niet uit, kijk maar wat het mooiste past.
    - Speciale wensen (lettertypes, kleurtinten, ...)
    - Gewenste foto's (Scherpe foto's graag; als ik ze niet geschikt vind, ga ik zelf zoeken)
    Emily rudd is addison dus misschien een foto van haar? En misschien (als het nog kan) ook een foto van Draco Malfoy
    Dus misschien deze:
    Emily Rudd as Addison Riddle
    Draco malfoy
    En ik vind deze achtergrond wel mooi kan je hier iets mee?

    (De plaatjes mogen ook anders zijn maar ik vind deze wel mooi)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 21:35 ]


    I'm a Slytherpuff

    @ Kasamatsu, ik heb er 2 gemaakt: eentje met en eentje zonder titel. Kijk maar of je het wat vindt. Ik vond het moeilijk om er een echt 'vrolijke' sfeer in te brengen met een demon erbij. Het is sowieso een van mijn mindere covers, haha.



    oi, suzy

    Mag ik vragen Hoelang het nog ongeveer gaat duren voordat de cover klaar is?


    I'm a Slytherpuff