• En hier is ie dan! Leuk feitje is dat hij thuishoort in het lijstje van avontuurlijke thrillers waar ik hard aan werk (Schimmenspel, Spiegelzicht en nu dus Kwantumweb) c:









    Het perfecte wereldje van de zeventienjarige Jera Roodesteijn stopt langzaam met draaien, als ze na een vakantie op Bali opeens allerlei dingen voelt die ze niet zou moeten voelen. Aanrakingen die er niet zijn, emoties die uit het niets opdoemen. Niemand gelooft haar en hulp of begrip hoeft de voorheen arrogante, egoïstische blondine zeker niet te verwachten.
          Wanneer er geen uitzondering gemaakt blijkt te worden voor verwondingen en helse pijn, moet Jera noodgedwongen zelf opzoek naar de oorzaak. Echter, wordt ze gezien als een gevaar voor zichzelf en anderen, waardoor ze in een web verstrikt raakt, waar onmogelijk uit te ontsnappen lijkt. Iets wat grote gevolgen met zich meebrengt.



    Een avontuurlijke thriller met een vleugje komedie, die je uitnodigt de grens tussen wetenschap en fantasie te weerleggen



    "Ik weet dat ik normaliter aandachttrekkerij belichaam, maar dit is echt."




    • Gestart op: 10-01-18
    • Beëindigd op: ??-??-??
    • Doet mee aan SOTY 2018
    • Fictief verhaal op waarheden gebaseerd
    • Verhaallijn en personages behoren mij alleen toe














    Het voorwoord staat ondertussen online en ergens de komende dagen zal ook de proloog verschijnen! Het eerste echte hoofdstuk komt de 10e online.


    At the end we're all cursed

    Wait, is Spiegelzicht dat verhaal dat vorig jaar meedeed met SOTY, iets met tweelingen? Of ben ik het met iets anders door elkaar aan het halen? Want dat was écht goed!

    Ik ga lezen in ieder geval :9~


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Wait, is Spiegelzicht dat verhaal dat vorig jaar meedeed met SOTY, iets met tweelingen? Of ben ik het met iets anders door elkaar aan het halen? Want dat was écht goed!

    Ik ga lezen in ieder geval :9~


    Jap! Daar werk ik af en toe nog steeds aan, maar ik zit daarmee op een lastig punt, dus ik wilde daar tijdelijk even afstand van nemen c:


    At the end we're all cursed

    Oké ik zag hem al langskomen en vond het er cool uitzien, maar nu ik doorheb dat je je naam hebt veranderd en weet wie het schrijft wil ik dit zeker niet missen. <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okay, samen met het voornemen om meer te schrijven, komt ook mijn voornemen om meer te lezen, en bovendien ziet dit er machtig interessant uit. Abo dus ^^

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 18:58 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ringwraith schreef:
    Oké ik zag hem al langskomen en vond het er cool uitzien, maar nu ik doorheb dat je je naam hebt veranderd en weet wie het schrijft wil ik dit zeker niet missen. <3


    Awh that's too kind. Bedankt voor het vertrouwen en super leuk dat je het gaat volgen (blush) DEZE SMILEY THOUGH I STILL CAN'T HANDLE HOW CUTE IT IS

    Scipio schreef:
    Okay, samen met het voornemen om meer te lezen, komt ook mijn voornemen om meer te schrijven, en bovendien ziet dit er machtig interessant uit. Abo dus ^^


    Dat zijn altijd goede voornemens :Y) En yay thanks c:


    At the end we're all cursed

    De proloog staat alvast online!




    At the end we're all cursed



    At the end we're all cursed




    At the end we're all cursed