• Oke, niet geschoten is altijd mis en dit idee is pas voor volgend jaar maar hier komt ie:

    Omdat er users zijn die het jammer vinden minder of niet genomineerd te worden tijdens de verkiezingen, had ik het volgende idee:
    Een groot topic waarbij iedere user iets over zichzelf kan vertellen. Welke story hebben ze hard aan gewerkt dat jaar, welk lijstje was echt hun trots, welk topic hebben ze geopend? Waarom zouden zij users van het jaar moeten worden? En misschien een overzichtje van de usernames die ze dat jaar hebben gehad zodat anderen ze misschien sneller herinneren (want tbh, ik hou het lang niet allemaal bij)
    Andere users kunnen het topic doorlezen en misschien denken: ‘das waar ook, die verdient een nominatie!’

    Het is maar een ideetje maar ik hoor graag wat jullie ervan vinden (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hmmm, weet niet. Ergens wel een leuk idee, maar straks krijg je dat mensen alleen zichzelf 'promoten' en dus verder niemand meer nomineren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het een goed idee! Zeker omdat iemand die het meeste quizzen maakt niet zo bekend bij vaste topic-mensen, en zullen die elkaar nooit gaan kennen.

    Met het promoten wat Varekai zei ^^ is ook weer waar, maar dat kan sowieso al, en ik denk niet dat zo'n topic dat gmerger maakt.

    Ik stem voor :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Varekai schreef:
    Hmmm, weet niet. Ergens wel een leuk idee, maar straks krijg je dat mensen alleen zichzelf 'promoten' en dus verder niemand meer nomineren.


    Ik denk dat dit wel klopt. Het zou een ongegeneerd promotietopic worden voor verhalen, lijstjes, quizzen, zichzelf... Ik denk dat je gewoon de aparte promotietopics moet houden. Als mensen er écht trots op zijn of zo, dan openen ze vanzelf wel een topic in het subforum.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het idee hierachter kan ik zeker begrijpen, maar ik denk dat - zoals hierboven genoemd is - het dan meer op een promotietopic gaat lijken waar je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik denk dat je dan flink wat pagina's (of topics) mag doorspitten om alles te kunnen bekijken als je op zoek bent om iets te nomineren.

    Het blijft natuurlijk een "lastig" iets, die nominaties. Want het is moeilijk om mensen te nomineren die je niet (goed) kent, waardoor iedereen een beetje binnen zijn eigen "zone" blijft met de mensen die die kent. Ik persoonlijk doe altijd mijn best om mensen te leren kennen of op z'n minst een beetje te onthouden wie welke creaties maakt en wat ie zoal doet op Q. Maar dat is lastig en kost tijd en energie. En bovendien kán je ook niet iedereen kennen. Dat is vrijwel mission impossible. En ja... wat wil ik hiermee zeggen? Nouja, vooral dat het heel moeilijk is om iedereen te plezieren met dit soort dingen. En ik snap dat het pijn kan doen als je het hele jaar je best hebt gedaan op iets, en vervolgens niet vernoemd wordt.

    Ik zit hier nu toch over na te denken... en heb misschien wel een idee, maar ik weet niet of het wat is en/of te veel werk en of mensen het er überhaupt mee eens zijn. Maar wat als er een groep mensen worden geselecteerd, die gezamenlijk een story aanmaken. En dat je naar die mensen het hele jaar door je werk, of dat van een ander, kan opsturen met eventuele argumenten et cetera, zodat zij het in de story kunnen plaatsen (misschien met verschillende hoofdstukken voor verschillende categorieën). En dat deze story dan een week of twee voordat de verkiezingstopics er zijn, online komt te staan, zodat je tijd hebt om de creaties te bekijken. Uiteraard kun je dan in de verkiezingstopics ook nog gewoon ander werk/users nomineren. Maar op die manier word je er wat meer op geattendeerd welke dingen er het hele jaar gemaakt zijn en wat users voor Q hebben betekend. Ik merk zelf dat ik dat ook niet altijd kan volgen - wat logisch is, want er gebeurd nog best wel veel op Q haha.

    Je kunt dan toch als regel zeggen dat ze geen links mogen plaatsen? Dan is het promotiepunt in mijn ogen semi opgelost.

    Ik vind het een cute en leuk idee!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    En is dit een suggestie voor de crew of voor de vaste users die op het einde van het jaar verkiezingen organiseren?

    Ik begrijp eigenlijk de link niet tussen de titel van het topic en de suggestie om een promotopic maken? Vraag je nu een script of hoe bedoel je?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is een suggestie naar iedereen op Q. Door wie het topic geopend wordt maakt niet uit, maar ik wilde gewoon weten hoe mensen er tegenover stonden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik had begrepen dat diegene die er last van hebben, zichzelf heel sociaal awkward voelen waardoor ze lastig aansluiting kunnen maken buiten het forum. Om dan een topic/post te maken waarin je jezelf aanprijst, is denk ik een even grote, al dan niet een grotere, drempel.
    Maar daar heb ik persoonlijk geen weet van, omdat ik daar gelukkig niet meer zoveel last van heb als eerst.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tja als je het zo bekijkt... ik weet het niet


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    tbh maakt het mij niet eens uit of ik al dan niet genomineerd wordt voor iets
    het is maar een verkiezing en geen levensbelangrijke populariteitswedstrijd dus ik zie mezelf alleszins niets promoten haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kijk, het is ook geen verplichting. Ik wilde gewoon iets bedenken waardoor de mensen die niet direct contact willen zoeken via gb’s maar zich ook een beetje overkeken voelen, zichzelf op “neutrale grond” een beetje meer in de spotlight konden zetten tijdens dit soort events. Oke je kan niet iedereen pleasen maar ik wilde wel een poging wagen en ik denk dat het bij deze een beetje mislukt is maar zoals ik al zei: niet geschoten is altijd mis (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^ ik vind het wel echt cute van je hoor!

    maar ik weet niet of het “probleem” echt opgelost kan worden omdat het meer gaat om ‘niet opgemerkt te worden’ en door jezelf dan in de spotlights te duwen om opgemerkt te worden idk dat ligt dubbel denk ik (?) alleszins voor mij wel haha maar ik ben al genomineerd voor iets so i think i should just stfu


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het echt een vet lief idee, maar zoals Barnum al zegt, zijn de mensen die niet of heel weinig genonimeerd worden, vaak nogal sociaal awkward waardoor het voor hen ook lastig is zichzelf te promoten, zeg maar. Ik ben namelijk zelf ook zo’n sociaal awkward persoon, en ik zou het zelf ook ontzettend moeilijk vinden om mezelf echt zo te promoten, of zelfs maar gewoon één van mijn creaties aan te raden. Dus dan zou ik bang zijn dat de mensen die in dat topic dingen plaatsen, net al veel genonimeerd worden, en dat het inderdaad ook een schaamteloos zelfpromotietopoc wordt. Maar ik vind het idee echt superlief, alleen denk ik dat het misschien anders uitgewerkt zou moeten worden ofzo ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis