• hoi x'D
    ja net zag ik zo'n topic dat 'Bill dood is' omdat hij zijn haar nu plat heeft en er geen blonde plukken meer in heeft en dat de oude bill maar trug moet komen ,Dit en dat -.-'
    Dat je jammer vind dat hij zijn haar en zo anders heeft nu..Oké maar om er gelijk een wereld ramp va nte maken-.-'
    miss klinkt dit wat overdreven maar ik vind het echt nergens op slaan :S het gaat tog uiteindenlijk om de muziek?
    nou! bij sommige fans dus blijkbaar niet heh!
    en hij word tog ook ouder,dan zal hij ook niet voor eeuwig de 16 jarige bill blijven tog? Van binnen x'D

    En dan nog..Wat wou je er tegen doen ?:O
    Een mail sturen en zeggen hoe rot jij je wel niet voelt omdst hij zich nu anders kleed?
    alsof ze dat sirieus gaan nemen x'D
    nou ja..Dit is mij menig.
    Xpatricia :)


    don't Worry...Be gay.

    skusmie, oud onderwerp, al vaak over gehad...


    BAM!

    Helemaal gelijk!


    It's all for you, my butterfly.

    skusmie, oud onderwerp, al vaak over gehad...

    ja I KNOW x'D
    maar nu komen al die topic dingen weer naar boven en daar irrieteer ik me gwn aan.


    don't Worry...Be gay.

    Mee eens.


    Sweet dreams will come true.

    bill had zijn haar wel recht op in nijmegen
    maar ik vindt het niet erg hij blijft geil(A)

    ja idd -.-'
    dus ik snap ook niet wrm sommige er een wereld ramp van maken ><


    don't Worry...Be gay.

    Bill IS altijd geil,al zou hij z'n kop kaal hebben of een coupe dé la koningin beatrix x'D


    Lalalalalalalala.

    OMG ><


    don't Worry...Be gay.

    Bil is gwn altijd knap, ma ge hebt zo vn die mense dat fan zyn enkel en alln omda ze Bill of Tom knap vinden.
    da's vreselyk


    La Vie en Rose

    Gelijk heb juh !! Tgaat helemaal nieej om de mensen, mr om de muziek Hea ! En btw? OP werchter ws Bill zn haar Omhoog zoals anders maar dan zonder de blonde plukken ! Maar op een dag zal da gedaan zijn oor x) Je denkt tch niej dat hij vr altijd hetzelfde haar of stijl zal hebben cker ? Dus ik geef je totaal gelijk ! ^^

    Bil is gwn altijd knap, ma ge hebt zo vn die mense dat fan zyn enkel en alln omda ze Bill of Tom knap vinden.
    da's vreselyk

    Idd das erg ! Ik ben wel niejj vr TH mr alih, zonder de rest was er geen TH geweest ! Dus respecteer de andere mensen ook ! ^^

    zijn haar staat omhoog en ik vind het helemaal zwart ook leuk... bijna iedereen doet er moeilijk over maar wat is het nut ervan?

    ja NIX!
    het heeft geen nut als je gaat zeiken -.-'


    don't Worry...Be gay.

    Bill IS altijd geil,al zou hij z'n kop kaal hebben of een coupe dé la koningin beatrix x'D



    vind ik nog steeds^^


    Lalalalalalalala.