Over perspectieven en tijd en alles, bij mij hangt dat altijd af van het verhaal. Mijn favoriet is 3e persoon vt, waarschijnlijk omdat HP daarin geschreven is en dat is de boekenserie waar ik mee ben opgegroeid. Hierdoor schrijf ik al vanaf dat ik kan schrijven verhalen in 3e persoon vt en vond ik het bizar toen ik erachter kwam dat niet iedereen dat zo deed, haha. Ik heb echter mijzelf de andere vormen ondertussen ook aangeleerd en in sommige gevallen, is dat gewoon een betere of handigere optie.
Delacroix schreef:
Vraagje: posten jullie een hoofdstuk op een vaste dag (of meerdere dagen) per week of is het gewoon random?
Ik speel namelijk met het idee om gewoon elke week op een vaste dag te posten, maar weet niet zo goed of ik dat kan volhouden...
Ik ben heeeeeeel slecht in dat volhouden. Dat is mij echt nog nooit gelukt. Ik heb enkel een keer in de kerstvakantie een kerstverhaal vrijwel elke dag kunnen updaten, maar zelfs dat ging soms mis... Ik ga nu proberen om de 2/3 dagen te posten though. "Proberen" :')
At the end we're all cursed