• ..zijn er mensen hier op Quizlet die jij niet aan durft te spreken, hoewel het je best leuk lijkt een praatje met ze te hebben?

    Ik stiekem wel. En nu zal ik ze sowieso nooit meer aan durven te spreken, want dan gaat het opvallen. Eigen schuld, dikke bult.(joehoe)


    everything, in time

    Nee, niet echt. Wil ik iemand aanspreken doe ik dat gewoon :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ehmmmm, jewel, zo van 'Ah, die persoon lijkt me gezellig, oid.' (cat) maar ik ken al heel veel leuke mensen van quizlet

    Neuuh, als ik behoefte heb om iemand aan te spreken [op Q dan] dan doe ik het gewoon. Maar face to face is een heel ander verhaal ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Dominance schreef:
    Ehmmmm, jewel, zo van 'Ah, die persoon lijkt me gezellig, oid.' (cat) maar ik ken al heel veel leuke mensen van quizlet


    Bladiebladiebladiebladiejoudurfeikeerstooknietaantesprekentotjeoptinychatkwambladiebladiebladiebladiebladie.*O*


    everything, in time

    Hm, tegen sommige mensen durf ik minder snel mijn mening te vertellen op Quizlet :'D Omdat ze toch iets over zich hebben, waardoor ik terugdeins en bang ben voor confrontatie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee eigenlijk niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nu niet meer zo. Maar eerst wel.


    <3

    Nee, als ik met iemand wil praten dan doe ik dat gewoon.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja man, heel erg. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bij sommigen wel, maarmeestal doe ik het gewoon.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nee, ik hoor vanzelf wel als mensen problemen met mij hebben


    Some angels have no wings.

    Nope.
    Gewoon praten (: De meeste praten wel terug.


    Kill them with kindness.

    Nee hoor. Als ik geen antwoord krijg merk ik vanzelf wel of ze wel of niet willen praten. Wel dat ik op soms moet letten met wát ik zeg, omdat het nogal grof over kan komen. :'D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 12:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, en dan ben je zo bang dat ze geen zin hebben om met jou tepraten.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 12:44 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Vroeger niet nee, maar hier op Quizlet durf ik dat gewoon. In real, niet. ;$
    Vertel eens Marleentje, wie durf jij neit aan te spreken?