Pixielisje schreef:
@Inktzwart: Ik twijfel ook écht bij alles. Maar langs de andere kant moet je flaptekst toch niet het volledige verhaal al uit de doeken doen? Dus het lijkt me wel logisch dat je flaptekst je lezers enthousiast zal maken voor een zaak van het verhaal. Maar dat maakt nog niet het volledige verhaal natuurlijk. Niet teveel overdenken ![:) :)](/images/smilies/smile14.png)
---
Weet iemand of je foto's mag zetten in een splitsend hoofdstuk?
Ik ben van plan om in een aantal delen te werken. Nu vroeg ik mij af of ik daar enkel de titel van het deel mag zetten, of dat ik daar ook nog een foto mag bijplaatsen voor de scheiding wat duidelijker te maken? Het gaat niet om foto's van objecten of mensen. Het zou een getekend hart zijn als verlengde van de cover. Maar ik weet niet of dat onder de regel valt dat het niet toegestaan is omdat het een afbeelding is?
Ik zie enkel deze regel staan;
In je verhaal mogen geen foto’s geplaatst worden van bekende personen ter verduidelijking van personages. Je bedenkt zelf je personages! -voor SOTY
Maar als je zeker wilt zijn kun je het vragen aan de aangewezen personen in het officiële topic.
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder