• alto dus niet popu??

    werkt dat ook zo bij jullie??

    volgens huppels is álles maar emo
    goth, skater, harajuku whatever allemaal EMO!!

    omg dus niet hea!

    ik werd ook emo genoemd^^
    naja naar 500x UITDRUKKELIJK zeggen dat ik een eigen styl heb die nog meer skater dan emo is ben zijn ze daar mee gestopt (A)

    maar waarom worden wij [spreek nu voor de meeste ofcourse niet iedereen] niet gerespecteerd zoals het zou moeten??

    kijk ik persoonlijk heb er nioet zo heel veel last van ik heb sgijt aan de klas en de meeste huppel-meisjes zijn gewoon vrienden en/of aardig

    maar er zijn ook gewoon juffen en meesters bij mij op sgool die vinden dat je als je er anders uit ziet je gepest mág worden omdat je erom vraagt!!
    omgosh neem mijn mentrix maar als voorbeeld kheb egt haat aan zulk soort mensen

    een vriendin van mij draagt weleens elfenvleugels voor de gein zij is egt een hele mooie scene-queen

    en nu is er een een of andere fucker die haar dat verboden heeft omdat anderen het vreemd vinden


    HALLLLLLLOOOO THIS IS THE NETHERLANDS WHIT FREEDOM OF OPINNION!!! OR AM I WRONG!!??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Weetje, ik heb echt een vet coole school. Je mag zijn en doen wat je wilt, ze kijken je niet eens raar meer aan. En het stikt van de Tokio Hotel fans op onze school. Echt like.. kom allemaal op mijn school ofzo ='D?


    Life is hard and then we die

    Trek je er niks van aan.
    Volgens mij werkt het overal zo.
    Mensen houden niet van veranderingen, alles moet hetzelfde zijn. (Tenminste, van sommige krijg ik die indruk.)
    And you're right. (:


    we were young but we were blind.

    Ik vind het super van je vriendin dat ze zomaar die vleugels draagt in het openbaar.. Als ik dat mooi zou vinden zou ik dat ook doen. Het is inderdaad niet normaal dat dat verboden word, maar aan de andere kant. Volwassene willen eerder voorkomen dan genezen en daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen..

    Maar al bij al.. slaat het inderdaad nergens op. Nederland heeft vrijheid van meningsuiting.. Maar dat is hier niet echt terug te vinden nee.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ach, leer er maar mee te leven, want in de toekomst krijg je er meer mee te maken
    Ohja en mensen die jullie/we huppels noemen vinden vast dat wij alles wat hun doen huppel vinden

    Weetje, ik heb echt een vet coole school. Je mag zijn en doen wat je wilt, ze kijken je niet eens raar meer aan. En het stikt van de Tokio Hotel fans op onze school. Echt like.. kom allemaal op mijn school ofzo ='D?


    graag^^

    wij hebben een emo/goth-sgool [het zt ergt vol met alto's O_o]

    de groenhorst het is zown leren met natuuromgaan sgool en alleen voor vmbo [net alsof emo's goths en alto's dom zijn ^^]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    graag^^

    wij hebben een emo/goth-sgool [het zt ergt vol met alto's O_o]

    de groenhorst het is zown leren met natuuromgaan sgool en alleen voor vmbo [net alsof emo's goths en alto's dom zijn ^^]
    Havo/vwo ook aardig verzaaid met emo/alto's/gothics etc :P


    Life is hard and then we die

    mm kheb niet echt huppels op school maar sommige mensen noemen idd alles emo
    god kword het echt beu, pff enja kheb zo mn eigen stijle enja ja kan het al raden zeggen ze allemaal emo tegen me >.<
    like get a life fzo ik heb vrienden dat emo zijn en ik ben het niet en alsof het iets zou uitmaken of je nu emo,gothic,skater,alto bent >.<
    anders ga ge gwn iedereen in een kot steken fzo >.<

    (...)Havo/vwo ook aardig verzaaid met emo/alto's/gothics etc :P


    Klopt. Ik zit op een havo/vwo/gymnasiumlocatie van een scholengemeenschap en wij hebben best veel eigenstijl-mensjes rondlopen. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Laat ze toch zeure.Trek het u gewoon ni aan dan hebbe ze geen aandacht en stoppe ze uiteindelijk wel n_n of ge kunt er op in gaan en uve grootste mond ope zette zodat ze bang krijge n_n !! But ik vind u mega schattig ö ((sorry moest dr effe uit x]))

    Je hebt gelijk
    Ik heb ook zo'n leraar xD Die is wel chill
    en ik was hem aan 't kutten xD
    Zegtie Gothics mogen er niet bij zijn in mijn les
    dus ik pak mijn tas en loop 't lokaal uit,zegtie waar ga jij heenxD ik kwam niet meer bij..
    dus ik zo van ik ga meneer ik mag hier niet zijn
    zegtie die regel geldt niet voor jou ¬¬ xD


    Why don't you break my heart

    hahha lol dutchangel XD


    Life is hard and then we die

    Laat ze toch zeure.Trek het u gewoon ni aan dan hebbe ze geen aandacht en stoppe ze uiteindelijk wel n_n of ge kunt er op in gaan en uve grootste mond ope zette zodat ze bang krijge n_n !! But ik vind u mega schattig ö ((sorry moest dr effe uit x]))


    sgattig?? O.o x'3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    sgattig?? O.o x'3

    jha schattig jha n_n

    (...)

    Klopt. Ik zit op een havo/vwo/gymnasiumlocatie van een scholengemeenschap en wij hebben best veel eigenstijl-mensjes rondlopen. :')
    Ik woon vlakbij de VMBO-T-HAVO school van ons scholengemeenschap en die stikt van de mensen met hun eigen stijl.

    (...)
    jha schattig jha n_n


    waarom dat dan ^^?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.