• Ik vind de SOTY echt supertof, maar vind het altijd wel jammer dat fanfics hiervoor uitgezonderd zijn. Ik begrijp dat de wedstrijd vroeger onder andere in het leven is geroepen om het schrijven van OP's te bevorderen, maar inmiddels denk ik dat daar best een goede balans in is. Zelf schrijf ik online meer fanfics dan gewone verhalen en zo zijn er vast ook nog wel anderen. Daarom zou ik het wel leuk vinden als er ook een jaarlijkse fanfic-wedstrijd is. Het liefst vanuit de Crew, maar als dat om een of andere reden niet gedaan kan worden dan ga ik het zelf wel organiseren als er animo voor is.

    Ik kan me voorstellen dat juist ook een opleving van fanfics kan zorgen voor nieuwe users op Quizlet, juist omdat je die verhalen online móet vinden en gewone verhalen je via de bieb of winkel kan verkrijgen.

    Wat vind jij? Zou een FOTY een leuke toevoeging zijn?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit idee lijkt me zeer leuk om te doen! Ik zelf schrijf enkel FanFic hier dus dit is zeer leuk. Natuurlijk gaan er wat dingen moeten uitgedacht worden om het 'eerlijk' te laten verlopen. Maar hou dit idee zeer zeker in leven, lijkt me super leuk om aan mee te doen!


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ik zou het vrij laten hoor, met zo min mogelijk regels. Een fanfic is een fanfic, of ik nu vanuit de ogen van de celeb/fictieve personage schrijf of dat die juist de tegenspeler is. Ik ben het ook niet met je eens dat de meeste fanfics om romantiek draaien, zeker niet als er geen celebs bij betrokken zijn maar het zich gewoon in een fictief universum afspeelt.


    Dat is wel waar, maar zodra het om celebs gaat is het toch al gauw dat je richting romantiek neigt ofzo. Ik denk gewoon dat je mensen er duidelijk aan moet herinneren dat het niet alleen om de celeb of het fandom draait, maar om het thema in combinatie met de gekozen fandom.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik bump dit topic even want het zou leuk zijn als het SOTY-team dit nog kan meenemen dit jaar. (bloos) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 10:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik bump dit topic even want het zou leuk zijn als het SOTY-team dit nog kan meenemen dit jaar. (bloos) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. (:


    We zijn ermee bezig! De reden dat SOTY wat langer dan gewoonlijk op zich laat wachten is voornamelijk dat FOTY wat extra aandacht vroeg omdat het een nieuw concept is. In elk geval: we zijn ermee in de weer! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ohh yas zo leuk c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aaah, yes please! Tof dat er zo direct me word gewerkt (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een goed idee!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klaar schreef:
    (...)

    We zijn ermee bezig! De reden dat SOTY wat langer dan gewoonlijk op zich laat wachten is voornamelijk dat FOTY wat extra aandacht vroeg omdat het een nieuw concept is. In elk geval: we zijn ermee in de weer! (:

    Oooh wat tof! (:
    Fijn dat je het even laten weten. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ahh, ik vind het erg fijn dat het echt meteen wordt meegenomen voor dit jaar! Superleuk ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Klaar schreef:
    (...)

    We zijn ermee bezig! De reden dat SOTY wat langer dan gewoonlijk op zich laat wachten is voornamelijk dat FOTY wat extra aandacht vroeg omdat het een nieuw concept is. In elk geval: we zijn ermee in de weer! (:


    Oh wow super! Wat fijn dat jullie FOTY meteen willen meenemen en niet tot volgend jaar wachten! Ik ben alvast benieuwd naar hoe het concept er nu werkelijk gaat uitzien.^^


    The soul needs autumn.

    Even een dingetje: het lijkt mij echt een leuk idee maar is het niet juist een probleem dat het samen met SOTY komt? Omdat het er dan misschien voor kan zorgen dat er meer mensen fanfics gaan schrijven ipv OPs en dan zijn er dus weer minder deelnemers bij SOTY etc...

    Het is meer iets om over na te denken, ik ben geen expert of zo, maar dat dus.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Even een dingetje: het lijkt mij echt een leuk idee maar is het niet juist een probleem dat het samen met SOTY komt? Omdat het er dan misschien voor kan zorgen dat er meer mensen fanfics gaan schrijven ipv OPs en dan zijn er dus weer minder deelnemers bij SOTY etc...

    Het is meer iets om over na te denken, ik ben geen expert of zo, maar dat dus.


    Ik denk niet dat het een probleem is. Zelf heb ik een beetje het idee dat op Quizlet de meesten of fanfics schrijven of OPs. Natuurlijk zijn er wel leden die beiden soorten ficties schrijven, maar in het algemeen is die tweedeling er wel. (:
    Daarnaast zijn OPs ook gewoonweg veel populairder dan vroeger.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 12:03 ]


    The soul needs autumn.

    Ik denk dat het twee aparte dingen blijven toch?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik denk dat het twee aparte dingen blijven toch?


    Dat denk ik ook, maar wie weet kan je maar met één van de twee meedoen. ^^


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook, maar wie weet kan je maar met één van de twee meedoen. ^^


    Oh nooo dat hoop ik niet ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen