• Ik vind de SOTY echt supertof, maar vind het altijd wel jammer dat fanfics hiervoor uitgezonderd zijn. Ik begrijp dat de wedstrijd vroeger onder andere in het leven is geroepen om het schrijven van OP's te bevorderen, maar inmiddels denk ik dat daar best een goede balans in is. Zelf schrijf ik online meer fanfics dan gewone verhalen en zo zijn er vast ook nog wel anderen. Daarom zou ik het wel leuk vinden als er ook een jaarlijkse fanfic-wedstrijd is. Het liefst vanuit de Crew, maar als dat om een of andere reden niet gedaan kan worden dan ga ik het zelf wel organiseren als er animo voor is.

    Ik kan me voorstellen dat juist ook een opleving van fanfics kan zorgen voor nieuwe users op Quizlet, juist omdat je die verhalen online móet vinden en gewone verhalen je via de bieb of winkel kan verkrijgen.

    Wat vind jij? Zou een FOTY een leuke toevoeging zijn?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helemaal voor! Vooral omdat Quizlet ooit echt bijna alleen maar fanfics had en het voor veel mensen daar begonnen is. Leuk idee!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JA OMG JA


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben voor, maar ik moet wel toegeven dat als ik FOTY lees in mijn hoofd, het klinkt alsof ik SOTY wil zeggen met een lisp, hahaha.


    Mhm?

    Ja! Leuk!


    -

    Ik ga het eens laten bezinken. Nog nooit aan gedacht. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Super leuk! Ik hoop dat dit georganiseerd gaat worden ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik schrijf zelf geen fanfic, maar ik vind het een super leuk idee!


    Seasons will change, but I shall remain

    Dit vind ik echt een erg leuk idee. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you



    IK BEN VOOR!!!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 18:54 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Voor!!!

    SOTY kwam destijds volgens mij uit zo'n "ugh, fanfic, onbekende personen stories zijn pas echte verhalen" stroming, maar eigenlijk hebben we tegenwoordig juist wel weer een behoefte aan een nieuwe fan opleving hier, heb ik een beetje het idee? Dit zou echt ideaal daarvoor zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Voor!!!

    SOTY kwam destijds volgens mij uit zo'n "ugh, fanfic, onbekende personen stories zijn pas echte verhalen" stroming, maar eigenlijk hebben we tegenwoordig juist wel weer een behoefte aan een nieuwe fan opleving hier, heb ik een beetje het idee? Dit zou echt ideaal daarvoor zijn.


    Back to the roots hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heeel erg voor! Al zou ik eerlijk gezegd ook voor thema's gaan dan en niet voor fandoms. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als dit idee dit jaar nog wordt uitgevoerd, dan beloof ik plechtig om een Zayn Malik fanfic te schrijven bye


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    Als dit idee dit jaar nog wordt uitgevoerd, dan beloof ik plechtig om een Zayn Malik fanfic te schrijven bye


    Hier houd ik je aan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Hier houd ik je aan.


    Oké, komt voor de bakker.

    Als de mods en admins nog niet overtuigd zijn, een Zayn Malik fanfic (!!!)


    Heaven is a place that we all have