Ik heb nogal een groot probleem waar ik de laatste tijd mee zit..
Sinds 2 jaar heb ik iemand leren kennen waar ik ontzettend gek op ben geworden. In eerste instantie wilde hij nooit een relatie (beetje vage reden, zegt dat hij er niet geschikt voor is) maar heeft/had sinds september dan toch een relatie. Regelmatig check ik zijn Facebook of het dan nog aan is. Dinsdag was het tweede kerstdag en zou hij gaan gourmetten met zijn vriendin maar dat liep uit op ruzie en heeft ook ruzie gehad met zijn 'schoonouders' die hem van alles wijsmaken dat hij niks doet en niks kan. Zij checkt ook elke avond zijn telefoon en hij mag maar 1 keer per week uit. Hij heeft het al vaker uitgemaakt maar toch gaat hij elke keer weer naar haar terug om het te proberen, wat ik maar niet snap. Hij zegt zelf dat hij er niet gelukkig van wordt. Sinds een aantal weken heeft hij gezegd dat als het uit is met haar dat hij met mij iets zou willen. Hij is ook mijn eerste keer geweest een paar maanden terug, voordat hij een relatie kreeg. Gisteren waren we weer bij elkaar en heeft hij gezegd dat het nog steeds uit is met zijn 'vriendin' of wat dan ook. Maar op zijn Facebook staat dat hij nog steeds een relatie heeft..
Oh en ik doe dit trouwens op mijn vaders account op Facebook, hij heeft mij al een tijdje terug geblokkeerd op mijn eigen account maar dat had een goede reden. Dus ik heb het liever niet over dat ik het daarop heb gezien. Ik wil wel kunnen zeggen dat ik bewijs heb en dat hij gewoon eerlijk tegen me moet zijn.
Eigenlijk wil ik dit tegen hem zeggen maar nu ben ik bang dat hij me gaat blokkeren of dat hij boos wordt. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
[ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 12:24 ]
Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician