• Nou, sommige mensen hebben zo'n icoontje voor hun naam staan (golden membership) en ik dacht dat het een ananas was. Net besefte ik me pas dat het een medaille was en geen fruit ;') #kangebeuren

    Wat is jouw grootste blunder op deze site?

    Hahahahah kan gebeuren inderdaad ;'D Dan ben ik een trots Annanas-member. :Y)
    Wat leuk om te zien dat je actief bent op deze site! Altijd fijn om nieuwe users te verwelkomen.

    Mijn grootste blunder is denk ik mijn huidige username.

    Nu je het zegt, zie ik er ook een ananas in.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 20:21 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Heel veel mensen verwijzen er hier ook naar als een ananas, dus zo fout zit je niet. (bloos) Mijn grootste blunder, uh, ik denk al mijn topics die ik ooit heb gepost?? Idk.


    Heaven is a place that we all have

    Grootste blunder was al die kutverhalen die ik 3 jaar geleden schreef


    What worries you, masters you.

    Die keer dat ik niet wist dat je geen html mocht gebruiken en ik kennelijk de site ontregelde? Idk, ik hoop dat het niet al teveel schade aanrichtte (zip)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    stonec0ld schreef:
    Grootste blunder was al die kutverhalen die ik 3 jaar geleden schreef


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    mijn oude awekard topics (die ik ook nog eens op de verkeerde plaats zette xD) ._.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Mijn grootste blunder is iedere keer hoop hebben gehad dat ik ooit in de crew zou komen. Ik wist dat ik geen kans zou maken en dan toch aanmelden, om daarna verdrietig te zijn dat ik het (al)weer niet was. :')


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    Die keer dat ik niet wist dat je geen html mocht gebruiken en ik kennelijk de site ontregelde? Idk, ik hoop dat het niet al teveel schade aanrichtte (zip)


    Hahahahah echt? lol :W


    look at the stars, look how they shine for you;

    dad schreef:
    Heel veel mensen verwijzen er hier ook naar als een ananas, dus zo fout zit je niet. (bloos) Mijn grootste blunder, uh, ik denk al mijn topics die ik ooit heb gepost?? Idk.


    Fijn, dat ik niet de enige ben ;')

    Het golden member icoontje zag er vroeger nog meer uit als een ananas, dus dat is een best normale gedachte. En mijn blunders zijn een paar oude verhalen die intussen al op inactief staan.I


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het icoontje lijkt ook inderdaad op een ananas. Ik vond ook dat het vroeger er nog meer op leek. Toen zag ik er echt geen medaille in, toen het geïntroduceerd werd. ^^

    Hmm, blunder. Volgens mij toch wel enkele hele oude topics, zo van de periode van 2007-2008. Of misschien het feit dat ik me had aangesloten bij de mensen die regelrecht tegen de komst van dit forum waren. Quizlet was een quizsite, wij wilden geen forum, haha. En zie me nu; elke dag op het forum. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn blunders? Oh hemel, mijn oude forumposts. Gelukkig maakte ik niet al te veel topics aan, maar ik heb wel ontzettend veel debiele dingen geplaatst in topics (‘:
    En oh ja, mijn username GoldenRetriever. Geen idee wat me bezielde.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    mijn grootste blunder is mijn geboorte.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Mijn eerste paar oude usernames en forumposts. Maar hey, gun 14-jarige ik ook eens wat (nerd)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nu je het zecht, ik vind het inderdaad gewoon een ananas.

    Mijn grootste blunder is denk ik dat ik een aantal keer heb geprobeerd iets te posten bij een gesloten topic, toen wist ik niet dat het topic gewoon voor iedereen gesloten was, en dacht ik dat ík iets fout deed... oeps :$ En mijn username is wel behoorlijk falend, zeker omdat ik die heb vanaf het begin dat ik hier ben, geeneens moeite doe om iets anders te kiezen xD


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.