• Uren in de klas die wel eeuwen lijken te duren.... gaat de bel WEEEEKEEEEEEEEEND *party* *dancing* *tears* *inpakken&wegwezen*
    Is het ei-nde-lijk weekend gaat dat voorbij alsof iemand op magische wijze mn klok vooruit heeft gezet. Dus onderzoek ik mijn klok op sporen *FeelingLikeplayinginCSI* of er niemand aan gezeten heeft.
    En dan BAM is het maandag.

    Ik voel me dan zwaarklote. Maandag = blackday.

    Ik vroeg me af he. Is het alleen bij mij zo? 0f heeft iemand ook die vloek?

    xx. Depressieve-Wanhopige-Levenloze Ik.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    same here )':

    Ik kan geeneens van mijn weekend genieten, omdat ik weet dat ik daarna weer naar school moet en niet meer kan uitslapen ):


    Me so good.

    ik ga maandag wel graag naar school, maar na school heb ik muziekles... moet ik tot halftien tussen die marginale kutkinders zitten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    weekend gaat te snel )': school te langzaam -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb die vloek ook. Ik vraag me af wie die op mij uitgesproken heeft. Misschien wel een leerkracht. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jup, ook last van.
    Tijdens de schooluren kruipt de tijd voorbij en in het weekend vliegt het sneller dan de wind.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    ik hou van maaaaaaandag ! /w00t.
    want dan zie ik al mijn bestie's weer, en kan ik weer druk doen in de klas. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Scandal schreef:
    Ik heb die vloek ook. Ik vraag me af wie die op mij uitgesproken heeft. Misschien wel een leerkracht. (cat)


    Same here


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    niet zeuren, ik moet zaterdag de hele dag werken, dus ik heb sowieso maar 1 dag weekend =P


    ars moriendi

    Indd, heb ik ook =.=
    Soms heb ik ook het gevoel doordeweeks dat het weekend is, en dan ben ik alleen nutteloos bezig.

    (krul)

    Indd.
    Ik denk dus altijd aan school.
    Jammer dat t maar 2 dagen zijn ;ss.

    Het ergste is meestal dat je je halve weekend verspild aan het proefwerk dat je maandag hebt.

    Ja. Dat is gewoon oneerlijk (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik herken het gevoel wel, dat had ik vorig jaar ook vaak. Dit jaar minder omdat mijn zaterdag nu meestal wel gevuld is. Wat wel wil zeggen dat ik mijn huiswerk altijd uitstel tot zondag avond, en tja ^^ dat werkt dus niet goed.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Klopt, het is morgen alweer maandag en ik heb echt geen zin (krul)


    -

    Oh, morgen naar school:S


    <3