Yellowstone schreef:
(...)
wat
ik zeg gewoon dat ik zo zou reageren op eender wie. Het gaat me om de inhoud van de reactie en niet om de persoon die het geschreven heeft dus nope geen persoonlijke attacks here dus ze zou zich niet offended moeten voelen omdat ik vind dat je niemand de dood mag toewensen
en nee, ik haat geen mensen oprecht. Natuurlijk zijn er mensen die ik niet mag, maar ik wens niemand de dood of het ergste toe want dat vind ik gewoon even laag en verbitterd. Weet je hoeveel energie je steekt in het haten van iemand anders? Je gooit er gewoon je eigen geluk mee in duigen. Concentreer je gewoon op jezelf, positiviteit
Honestly? Dat geloof ik nog steeds niet. Iedereen kan zo gemakkelijk praten, totdat diegene zelf in zo'n situatie zit. En als ik dan zie wat voor reacties er gestuurd worden naar haar, vindt ik dat niet zoals jij het noemt "geen persoonlijke attack." Sommige reacties vind ik gewoon mokkend overkomen, terwijl zij diep in de put zit en zij haar frustratie probeert kwijt te raken door het te posten in het LJH. Het betekend niet dat zij dit echt doet. En nee, ik keur het nog steeds niet goed, maar er met z'n allen op gooien snap ik haar defensieve antwoord wel.
But hey, positiviteit right.
[ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 20:25 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.