Flugzeug schreef:
Weet je. Ik ga wel gewoon slapen en hopen dat ik zelf niet meer wakker wordt. Is iedereen in elk geval van mij af.
Alleen jammer voor mijn vriend dan... maar ja.
I guess dat het juist iedereens punt was dat je niemand dood moeten willen hebben, jou dus ook niet. Idk dat je deze gedachten/doodwens aan aanleiding hebt van de reacties op je LHJ post hebt en de akelige situatie, maar weet in ieder geval dat niemand hier je dood wil, als ik zo vrij mag zijn om voor iedereen te spreken. Mensen proberen je alleen te helpen, door te zeggen dat je met het doodwensen uiteindelijk alleen jezelf hebt, misschien iets anders verwoord.
Ik, en ik denk ook een boel van de mensen die op je reacties reageren, hoop alleen dat het een beetje met je gaat en wil absoluut niet dat je overlijdt, want er zijn veel meer mensen die om je geven dan je vriend alleen.
Jij bent mooi, leuk, slim, aardig en het waard om te leven. Ik ken je niet eens, maar ik vind dat jij het waard bent om te leven.
Onthou dat in ieder geval.
Als je ooit wil praten over hoe rot je je voelt, mijn pb staat altijd open. <3
//
Oh god, je eet zo kut. Je kauwt niet eens yikes. Pls eet normaal, kauw gewoon ofzo en neem een adempauze want ik ben bang dat je stikt zo
i wanna die with you once or twice.