Yellowstone schreef:
(...)
idk vat het niet zo persoonlijk op of zo
je meningen zijn denk ik soms wat controversieel en dat laait wat tegenreacties op maar dat is natuurlijk niet op jou persoonlijk
ik denk dat het wel blikverruimend is wat andere meningen te horen en het kan natuurlijk geen kwaad als jij jouw mening verantwoord want dat kan ook alleen maar verrijkend zijn voor mij/ons
voel je niet te snel aangevallen
open your mind and see the world clear
Persoonlijk ben ik het hier niet 100% mee eens. Ze lucht haar hart hierin, maar vrijwel direct reageren er meerdere users op (sommigen vind ik redelijk denigrerend hoe het verwoord wordt). Tevens de zin 'idk vat het niet zo persoonlijk op of zo' helpt, als ik haar zou zijn, niet zo erg. Dan zou ik me juist persoonlijk aangevallen voelen en dat wordt ze ook eigenlijk door de reacties van meerdere users. Daarnaast zijn de tegenreacties wel persoonlijk op haar gericht, gezien ze gequote wordt en ze niet naar andere users gezegd worden. Het zou wat beter overkomen als er niet direct met z'n allen zich erop gaan gooien (niet perse dit gebeuren; zoiets gebeurd ook vaker). Daarom vind ik o.a. wat je hier zegt niet echt helemaal van kracht.
Dit betekend niet dat ik het hele gegeven 'zij moet dood' goedkeur/gelijk geef, maar ik snap de enorme haat wel jegens zo'n persoon. Zoiets is nou eenmaal moeilijk los te laten als iemand je zo machteloos en depressief laat voelen. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij niet eens (zo'n machteloos, kut gevoel had en) iemand grondelijk haatte?
En nee, niet slecht bedoeld. Ik denk, ik zeg het even van tevoren voor de zekerheid.
[ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 0:48 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.