Hephaistion schreef:
(...)
Ik heb niet echt een ongenoegen naar de mensen die wel genomineerd worden, maar meer om het feit dat er meestal weinig gedacht wordt aan de mensen die niet zo populair zijn.
Ja, oké, je kan niet aan iedereen denken, maar het doet toch een beetje pijn.
[alvast van te voren: alles wat ik zeg is goed bedoeld en evt als tip]
Meestal is het zo dat als je je veel in zet voor verkiezingen,spellen en wedstrijden etc. dat je hiervoor genomineerd wordt. Adnane doet dat, dus hij wordt vandaar ook veel genomineerd. Ikzelf heb vaste vrienden op Quizlet dus die nomineer ik en hun andersom mij, aan de rest denk ik inderdaad niet zo snel aan, want ik zie ze zelf geen mensen nomineren. Je kunt zelf altijd een handjevol mensen die misschien niet je vrienden zijn maar die je wel kent gaan nomineren, als die mensen dat zien denken ze “hey, ohja tuurlijk, maar jij past bij A of bij B etc.” Ikzelf denk dat het wel een beetje zo werkt, dus wat jullie zeggen is zeker waar, de mensen met vaste vrienden worden altijd genomineerd en de mensen die het meest bekend zijn door hun inzet voor wedstrijden etc. Maar je kunt er zeker zelf verandering aanbrengen door eerst zelf mee te doen! 😊. Maar zeker een eyeopener voor mij om eens aan mensen te denken, die niet vrienden zijn, maar die ik wel van het forum ken, of waarmee ik eens een praatje heb gemaakt.
LaAt ZiEn WiE jE bENt