Mijn vriend snapt niet dat ik het niet accepteer dat hij zaterdag naar het huis van een vrouwelijke collega wilt om even lucht te happen. Ik vertrouw hem en hij zegt ook dat zij niets van plan is en hij ook niet. En mocht zij iets doen dat hij meteen vertrekt, maar hij weet hoe ik ben en dat accepteert hij weer niet. Het is een vrouwelijke collega en zij nodigd jou uit bij haar thuis te komen om van mij weg te zijn en op adem te komen na alle shit.
Hij ziet het niet zo, hij ziet het alleen om even eruit te zijn, maar ik kan het niet zo zien. Het is een vrouwlijke collega, hallo... ik kan er echt niet achter staan. Als het een man was oke.
Maar hij ziet mensen ook niet als man of vrouw, hij ziet mij als zijn geliefde en ieder ander gewoon als een persoon waar hij niet verliefd op zal worden, maar gewoon vriendschappelijk mee om kan gaan. Maar ik zie het verdomme niet zo.
Maar goed, hij zegt dat het goed zit, we hebben al een jaar een relatie en daarin is niets gebeurd, dus ik vertrouw hem. . .
Kan please iemand mij gewoon even kalmeren of zo of zijn mening geven.
[ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 10:30 ]
Ich liebe dich 27.12.23