Statesman schreef:
(...)
Ik heb me verontschuldigd maar ze neemt het niet aan en noemt me een leugenaar. Ik drukte per ongeluk op verzenden omdat die pijl er naast zit (messenger). En mijn duimen zijn niet zo klein. En dan direct zo reageren. Mijn vriend heeft gezegd dat ik het niet meende maar ze wordt alsnog boos. Nou sorry, maar zo iemand verdiend mijn vriendelijkheid niet.
Maar goed, jullie hebben gelijk. Met wat wij hebben meegemaakt en hoe hij voor mij heeft gekozen, moet ik hem maar gewoon echt echt vertrouwen(wat ik ook doe, maar haar niet). Maar als hij aangeeft weg te gaan mocht zij wat proberen, stelt het mij gerust, maar hoe weet ik of hij dan echt gaat weet je. Hij is nog nooit eerder bij een vrouwelijk collega of persoon geweest in onze relatie, dus hoe weet ik het zeker. Mijn vertrouwen volgen? Denk het.
Maar ik weet dat hij zielsveel van mij houd. Hij heeft mij op mijn verjaardag zelfs een ring gegeven. Een hele mooie (:
Dat ze je een leugenaar noemt, is niet echt netjes en volwassen van haar. Maar alsnog: als iemand naar mij 'per ongeluk' zo'n bericht zou sturen, zou ik het ook niet meteen vergeven na één verontschuldiging — dat heeft tijd nodig. Het mocht dan misschien per ongeluk zijn geweest, je hebt het wel geschreven en ze heeft het gekregen en daar is nu helaas niets meer aan te veranderen. Laat gewoon merken dat het je echt spijt en dat je de onderlinge relatie gewoon relax en rustig wil houden, aangezien je vriend nog wel met haar moet samenwerken — het is voor hem ook niet fijn als hij met iemand moet samenwerken waar zijn vriendin ruzie mee heeft, daar wordt het op de zaak niet professioneler van. (: Blijf er gewoon boven staan, dan komt het goed!
Of hij echt weggaat, kan je nooit weten. Maar je kan hem nu eenmaal niet 24/7 in de gaten houden, dat is écht niet goed voor een relatie. Daar moet je hem op vertrouwen, en dat doe je. Wat echt super knap is van je. Blijf dat zo vol houden! Hij zal toch een keer met vrouwen om moeten gaan als jullie een relatie hebben, maar ik weet zeker dat dat goed komt!
//
De bibliotheek geeft me zo veel rust. I love it here.
•