• Lieve Quizletters

    In het LJH-topic hangt al een hele poos een duister sfeertje. De laaste tijd zijn er naar mijn aanvoelen echter nog een boel meer zware gedachten en gevoelens geuit, niet zelden met referenties naar depressies, automutilatie en zelfs zelfmoord, in het LJH en ik vond het nodig dit bericht te plaatsen:

    Jullie. Zijn. Het. Waard.


    God, mensen, het is jullie wellicht al zoveel keer gezegd door zoveel mensen en het is er wellicht al evenveel keer het andere oor uitgegaan vlak nadat het het ene oor in ging, maar ik kan het niet genoeg benadrukken. Wie je ook bent, of je nou je frustraties, emoties, verdriet en pijn in het LJH schrijft of niet, hoe jong, oud, groot of klein je ook bent: je bent het waard. Wat je problemen ook zijn, hoe onbenullig je ze soms ook afdoet: je problemen zijn niet onbenullig. ZeE doen jou pijn, dus ze doen ertoe. Ze raken jou, dus ze zijn belangrijk. Je bent het waard. Ga desnoods voor een spiegel staan en kijk jezelf recht in de ogen en zeg het tot je het gelooft.

    Er zijn zo, zoveel mensen die om jullie geven. Zoveel mensen die jullie graag zien en die er altijd voor jullie zijn, zelfs al lijkt het niet zo. Zelfs al reageren die mensen bot terwijl het niet moet. Zelfs al laten ze het niet altijd blijken. Jullie zijn zoveel meer waard dan jullie denken. Jullie zijn zoveel meer waard dan die destructieve gedachten. It is always darkest before the dawn en duisternis kan verlicht worden, maar licht is als water: het kruipt door de kleinste gaatjes.

    Vergeet alsjeblieft, alsjeblieft nooit hoeveel. Jullie. Waard. Zijn. Er wordt niet altijd gereageerd op jullie LJH-berichten. Dat betekent niet dat we er niets om geven – we (en ik ben zeker dat ik hier voor het overgrote deel van Quizlet kan spreken) geven. Heel. Erg. Veel. Om. Jullie. En als random personen op Quizlet om jullie geven, dan is er een heel leger lieverds in jullie omgeving die door het vuur zouden gaan opdat jullie gelukkig zouden zijn, al is het niet altijd even goed te zien.

    Jullie. Zijn. Zo. Veel. Waard.



    Je mag er zijn

    lief bericht(H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Cute(heart2)

    Dit bericht maakt mij niet minder depressief though.

    Dankjewel. Er zijn zoveel mensen die echt even nodig hadden. <3


    look at the stars, look how they shine for you;

    Liefde! Kon ik wel gebruiken vandaag!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    You were born original, don't die as a copy.

    <3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb hierover al eens mijn mening los gelaten (over zulke dingen in het LJH) en dat zal ik niet nog eens doen, want daar kunnen users dan weer niet tegen :W Maar het is een lief gebaar, dit topic!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nawh, wat een lief topic <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Lief topic :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    ScribbleTheFox schreef:
    Cute(heart2)

    Dit bericht maakt mij niet minder depressief though.


    Neen, het maakt je niet minder depressief. Maar proberen om de positieve dingen in je dag te zien, en positieve gedachten te blijven herhalen tot je ze uiteindelijk wel gelooft, dat maakt het wel beter ;)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Wat lief! Dit kon ik echt even gebruiken ❤️


    26 - 02 - '16

    <3

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 18:16 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Heel lief van je! (:


    Mijn brein breint zoals het breint.