• Een meisje met wie ik in het begin van het schooljaar heel goed was maar nu ietsjes minder geeft samen met haar kot een feestje. Ze heeft heel de klas uitgenodigd behalve mij. Nu heeft iemand anders gevraagd waarom ik niet uitgenodigd was en haar reden is omdat ze mij gewoon vergeten was (de uitnodiging ging via Facebook). Ze zou mij gelijk toevoegen. Dit is gisteren gebeurd en ik heb nog steeds geen uitnodiging.

    Ik wil niet zeuren omdat ik niet uitgenodigd ben maar ik ben wel nieuwsgierig of het is of zij mij echt vergeten is, of omdat ze mij er niet bij wilt hebben. Als dat het laatste is vind ik het vreemd want ook al zijn we niet meer zo goed als eerder dit jaar we hebben geen echt conflict gehad. Het is alleen dat we nu iets minder praten met elkaar dan eerst.
    Aan de ene kant wil ik heel graag aan haar vragen of wij een probleem hebben. Maar aan de andere kant wil ik haar ook niet aanvallen of wanhopig overkomen omdat ze mij niet heeft uitgenodigd.

    Je kunt ook vragen of andere meer weten? Als het met opzet is geweest dan zijn er altijd mensen die er meer van weten.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Je kunt ook vragen of andere meer weten? Als het met opzet is geweest dan zijn er altijd mensen die er meer van weten.


    Dat vind ik nog vreemder. Want dan zou ik achter haar rug om moeilijk gaan doen over haar feestje, vind ik een beetje raar.

    Uhm....'deze user is niet meer actief'? Le wat.
    Edit: Aden als ik naar je profiel wilt gaan staat er 'deze user is niet meer actief', enig idee waar het aan ligt?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2017 - 19:13 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aden schreef:
    (...)

    Dat vind ik nog vreemder. Want dan zou ik achter haar rug om moeilijk gaan doen over haar feestje, vind ik een beetje raar.


    Nou ja, je hoeft niet moeilijk te doen, je zou casual er iets over kunnen laten vallen tegenover andere klasgenoten? En anders weet ik het ook niet behalve het haar direct vragen, wat je niet wilt volgens je beginpost.


    You were born original, don't die as a copy.

    ik zou het gewoon aan haar vragen lijkt mij de beste optie. je kunt ook eerst ff een dagje afwachten of je meschien toch een uitnodiging krijgt en anders haar gewoon vragen of er iets is voorgevallen tussen jullie.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik ben iemand die het dan ofwel op de man af zou vragen of het gewoon zou laten bij wat het is, afhankelijk van hoe goed ik bevriend ben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben iemand die het dan ofwel op de man af zou vragen of het gewoon zou laten bij wat het is, afhankelijk van hoe goed ik bevriend ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou als je haar nog eens ziet op een ontspannen en bezorgde manier vragen of je iets verkeerd gedaan zou hebben, want dat je het dan graag zou oplossen. Als ze dan effectief een probleem heeft is dat het ideale moment om het uit te praten, als ze zegt dat ze je gewoon over het hoofd gezien had, dan denk ik dat ze wel eerlijk is, of dan zal je het alleszins wel merken denk ik als het een smoes is 😊 veel succes!


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed