dankjewel iedereen voor jullie mening!
Catmint schreef:
@Qing, mocht je erover willen praten, ik heb ook zoiets meegemaakt... Dus als je behoefte hebt te praten, m'n pb staat sowieso voor je open. Ik zou duidelijk tegen hem zeggen dat het een fout was en dat als hij het nog eens probeerd, jullie vriendschap over is
Ik heb duidelijk met heb gesproken en dat ook gezegd. Hij zei dat het nooit meer zou gebeuren, maar dat zei hij na de eerste keer ook al. Ik ben denk ik een beetje bang dat het weer gebeurt.
Hopps schreef:
@Qing: ik vind het oprecht best wel eng dat hij het tot twee keer toe meerdere malen heeft geprobeerd, dat hij in eerste instantie niet naar je luisterde en maar deed wat hij wilde, ook al 'had hij geen idee wat hij wilde doen'. Ik denk dat als hij zijn hand op een plek legde waar deze niet hoorde, hij wel degelijk had wat hij van plan was. Dat gezegd hebbende, misschien moet je afstand van hem nemen, zowel fysiek als mentaal. Hij is een goede vriend van je, maar als hij dit blijft proberen, als hij blijft proberen en je continu aan wil raken terwijl jij dat niet wil, zou ik meteen afstand proberen te nemen. Geen idee of je hier wat aan hebt want het lijkt mij natuurlijk moeilijker dan het zo typen en ik heb het nooit meegemaakt, maar je kan het echt proberen. If you need help, you can text me. c:
Hij zegt dat het ook deels komt omdat hij dronken was - om er maar een reden voor te geven. Ik denk gewoon dat ik misschien iets te naïef ben? Of te gemakkelijk? Ik weet het niet goed, want ik wil eigenlijk ook niet zomaar de vriendschap stopzetten. Ik ga hem nog een paar keer zien en ik moet ook nog op kamp met hem, en ik zou binnenkort met hem naar een concert gaan en blijven slapen bij hem omdat hij dichterbij woont, maar ik ben bang dat er weer iets gebeurt. Het is een beetje dubbel, want ik heb er dus ook met mijn ouders over gepraat en ze waren best geschrokken want 'I thought he was a sweet boy'-reactie, en eigenlijk is hij wel lief, en ik ben (denk ik) de enige die het anders heeft gezien, misschien, hoop ik. Ik wil zijn reputatie ook niet verpesten, want we hebben wel wat gemeenschappelijke vrienden, snap je waar ik heen wil gaan. Als we plots geen vrienden meer zijn zal dat vragen oproepen, waarschijnlijk, en daarbij had hij gevraagd om het beter aan niemand te vertellen om het niet awkward te maken. Ik weet het gewoon niet. Het voelt alsof ik niet erg veel keuze heb .')
Salaryman schreef:
Contact mee verbreken, NOOIT meer mee omgaan. You hear me?
NOOIT meer mee omgaan. Hij respecteerde jouw grenzen niet en maakte misbruik van een moment dat jij niet sterk in je schoenen stond.
Maar ik vind dit meteen zo, zo een grote beslissing. Hoe gek het ook mag klinken, ik heb hem graag als vriend, ook al ben ik ook een beetje bang (?).
FireKeeper schreef:
(...)
Dit. De eerste keer kan ik nog geloven dat het gewoon een impulsieve stommiteit was, maar de tweede keer is iets anders. En dingen bij jou doen op een moment dat je niet 100% helder bent? Zware no go.
Rampion schreef:
^ See the two persons above me.
Het kan één keer gebeuren, maar twee keer is geen niet weten wat je doet meer.
Ik weet het, maar het is ook een beetje mijn eigen fout. Ik was degene die had gedronken, en daar heeft niemand mij toe gedwongen. Hij was daarbij ook dronken - al vind ik dat een stom excuus. Het is gewoon erg moeilijk. Ik vraag me gewoon altijd af 'wat als ik geen nee had kunnen zeggen?' en ik heb hem dat ook gevraagd, maar hij heeft er niet echt op geantwoord. Ik vraag me gewoon af, zou hij het echt gedaan hebben?
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys