tomriddle schreef:
Niet helemaal seks-related, maar toch wel een beetje? Hoe scheren mensen down under zonder dat het rood word/bultjes komen. Ik begrijp niet helemaal wat ik verkeerd doe met het scheren, ik gebruik nieuwe mesjes, doe het onder de douche en toch komen er steeds rode bultjes, niet super charmant. Is hier iemand die hier tips voor heeft?
Ik heb hier ook altijd last van, krijg ook snel ingegroeide haren etc. Ik scheer tegenwoordig alleen naar beneden, dus met de haargroei mee. Het wordt dan niet helemaal glad, want het is dan meer getrimd dan helemaal afgeschoren, maar ik heb echt nooit meer last van al die kwaaltjes. Alleen de zijkantjes voor de bikinilijn doe ik wel "normaal", maar dat geeft dan ook geen problemen.
In ieder geval zou dat misschien kunnen helpen. Of eerst naar beneden en daarna nog eens naar boven, zoals mannen dat met hun baardhaar doen. Lijkt me ook een toepasbare techniek.
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.