• Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Het is de bedoeling dat je binnen een maand, tussen 1 en 30 november, 50.000 woorden schrijft. Dat komt neer op 1.666 woorden per dag.


    Hoe kan ik meedoen?
    Door je aan te melden op nanowrimo.org! Of, voor mensen onder de achttien die niet voor de volle 50k willen gaan, bij de Young Writers Program afdeling van NaNo. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je al hebt geschreven. Je krijgt ook af en toe bemoedigende berichtjes of schrijftips en er is een forum vol andere schrijvers. (:


    Vorige topics
    Topic 1



    FAQ
    [list][*]Moet ik mijn verhaal op de website zetten?
    Nee. Sterker nog, dat kan niet eens. Je schrijft het verhaal niet op de site zelf, maar in Word, op papier, op Q of ergens anders waar jij normaal gesproken schrijft. Het enige wat je met je verhaal moet doen op de site, is iedere dag aangeven hoeveel woorden je hebt. Als je wint, krijg je aan het einde van de maand een badge.

    [*]Kan ik een ander wordgoal nemen dan 50k?
    Dat kan, maar als ik me niet vergis is het alleen bij Camp NaNo (NaNoWriMo in de zomer) mogelijk om dat ook echt in te voeren op de site. In november moet iedereen automatisch voor 50.000 woorden gaan. Je kunt natuurlijk alsnog voor jezelf een ander doel nemen. Je krijgt dan alleen niet de officiële status van "winnaar" op de NaNo site. (De uitzondering is het Young Writers Program, waar je wél zelf een doel kunt kiezen in november.)

    [*]Waar staat k voor?
    1.000 woorden. 50k zijn dus 50.000 woorden.

    [*]Mag ik fanfic/in het Engels/meerdere verhalen/... schrijven?
    Ja! Je mag helemaal zelf weten hoe je die 50k invult. [/list]


    Quizlet users die meedoen
    Q naam | NaNo naam | Titel verhaal
    Square | Squares | Brokeback Twilight
    Andraste | Veerlaa | Days long gone
    Eon | MayLynn | Wij slapen niet
    Ryuji | Nolanverse | ???
    Polar | Annataart | Soms ook niet (15k doel)
    OperaGhost | ? | SOTY inzending
    Slughorn | Lovepan | Kinderen van de Zon - SotY
    Manoeuvre | Vaitille | Hemelvuur
    Frodo | Philyra | Vruchteloos
    Bibliophile_ | Persephone's lullaby | All The Light You Cannot See
    SergeantBarnes | VibraniumAndBulletMarks | Adrift
    Necessity | Contritus_Angelus | Rebel (20k doel)
    Centurio | Hedone (YWP) | De strijd voor het goede (15k doel)
    xTrueStoryx | ? | Val in het diepe
    Ohanaa | McAbbs | Damned If You Do
    Waititi | Constante | The Truth Beneath the Rose
    Tubbietoost | Irmiej | Een nieuw begin
    Wishmonger | Faelain | Ruins / Voorlopig titelloos
    Kiliphilia | Himies | Traan der Ware liefde
    Remiinds | Motiivated | ??
    Cunning | Cunning | ?
    Amethyst_ | Amethia (YWP) | nog niet besloten (15k doel)
    Wiarda | Wiarda | Jeuk
    LaLoba | Amber_2404 (YWP) | Het Instituut
    Cami | xSofie | Kus me voor je gaat.
    Spotgaai | Spotgaai | Het laatste plan
    Spideyman | FlTZHERBERT | Unmasked
    Jaimes | Jaimmmy | Nog te bepalen
    MacTavish | geen Nano account | De Bondgenoot (15k doel)
    2017 | Roosje_8 | ***
    Eledhel | Oppugno | title unknown (25k doel)
    AdoreDelano | Crushed | Hechtingen
    Corday | Peblesse | Als de hemel valt/+ nog een ander verhaal zonder titel
    DreamerN | DreamerN | The Supergirl next door (20k doel)
    Tulua - Tulua - Van alles en nog wat
    Catmint | SoulKey | Ultima Ratio (5k doel)
    NarutoPerv | xMichi | ?
    Benet | geen NaNo account | Toen ik wegging


    Quizlet users die niet meedoen, maar wel cheerleaden
    Prongspotter
    JamesPotter
    Devitt


    Doe jij ook mee? Laat hier je NaNo account en de titel van je verhaal achter. ^^

    [ bericht aangepast op 17 nov 2017 - 21:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben er klaar voor :Y)

    - ik kwam er net achter dat ik tegelijkertijd les heb, met deze wordwar. Lekker afleidend. Oftewel, ik doe de volgende war wel mee (': -

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 13:13 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb dit weekend echt niets geschreven. Ja een stukje van 10 woorden omdat er iets bij me opkwam. Wie loopt er nog meer achter met 8K of hoger?

    Bibliophile_ schreef:
    Ik heb dit weekend echt niets geschreven. Ja een stukje van 10 woorden omdat er iets bij me opkwam. Wie loopt er nog meer achter met 8K of hoger?


    HAHAHAHA ME

    Ik loop achter met 8,6 k woorden hahahaha fml


    look at the stars, look how they shine for you;

    Bibliophile_ schreef:
    Ik heb dit weekend echt niets geschreven. Ja een stukje van 10 woorden omdat er iets bij me opkwam. Wie loopt er nog meer achter met 8K of hoger?


    Ik meld me voor deze club! Het is echt op zestig woorden na een 9k achterstand inmiddels, geloof ik, maar ik werd vanochtend ook super verkouden en met behoorlijke hoofdpijn wakker, dus ik denk niet dat dit echt mijn dag wordt.

    Maar hé, eff dat, jullie kunnen het wel. Een weekend van rust, dus dan is nu het perfecte moment om weer knallend van start te gaan. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Slughorn schreef:
    Ik ben er klaar voor :Y)

    - ik kwam er net achter dat ik tegelijkertijd les heb, met deze wordwar. Lekker afleidend. Oftewel, ik doe de volgende war wel mee (': -


    Ik ging even oefenen met rijden, wat ineens anderhalf uur lang rijden werd, dus dan hebben we allebei niet gewordwar't :') is dat zelfs een woord?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ging even oefenen met rijden, wat ineens anderhalf uur lang rijden werd, dus dan hebben we allebei niet gewordwar't :') is dat zelfs een woord?


    Haha, oh handig! Wel lekker even een goed stuk rijden! Ik hou van de auto ^^

    Ik loop trouwens ook meer dan 8k achter. Ik geloof dat het er ondertussen wel 10 zijn (':
    Even wat inhalen vandaag, want vandaag heb ik alle tijd ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zit momenteel op zo'n 21.8K (: maar ik probeer dan ook elke dag de 1,6K te schrijven. Meer dan 3K schrijven op één dag is voor mij echt heel moeilijk, dus dan splits ik het liever op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bibliophile_ schreef:
    Ik heb dit weekend echt niets geschreven. Ja een stukje van 10 woorden omdat er iets bij me opkwam. Wie loopt er nog meer achter met 8K of hoger?

    Haha ik

    Kennen jullie dat gevoel dat je zo ver achterloopt dat je het alleen rennend in kan halen

    Sprintend

    Recht van een fucking klif af


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Haha ik

    Kennen jullie dat gevoel dat je zo ver achterloopt dat je het alleen rennend in kan halen

    Sprintend

    Recht van een fucking klif af


    Gewoon zo hard sprinten dat je van die klif af rent en VLIEGT


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh I'm on a roll tbh. Weer zo'n 2273 woorden geschreven. Mijn laatste zin is volgens mij wel de mooiste.

    "Daar stonden ze, twee wildplassers naast elkaar."


    Heaven is a place that we all have

    Trouwens heb ik tussendoor nog zo'n 4K woorden geschreven, verspreid over schooluren. yAY.


    Heaven is a place that we all have

    Oké ik denk dat ik pas na het eten productief word lol


    oi, suzy

    Hieronder een klein overzichtje voor mezelf, feel free to copy or to ignore idk.

    HUIDIGE VOORUITGANG: Enkel herschrijven, want er is een major plothole.
    TOTAAL AANTAL WOORDEN: 21534 woorden geschreven !! Issa real fun time
    AANTAL WOORDEN RESTEREND: 18466 woorden die nog moeten geschreven, ik ben over de helft? ik denk dat ik m'n doel ga verhogen ofzo?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 18:59 ]


    Heaven is a place that we all have

    Benet schreef:
    Hieronder een klein overzichtje voor mezelf, feel free to copy or to ignore idk.

    HUIDIGE VOORUITGANG: Enkel herschrijven, want er is een major plothole.
    TOTAAL AANTAL WOORDEN: 21534 woorden geschreven !! Issa real fun time
    AANTAL WOORDEN RESTEREND: 18466 woorden die nog moeten geschreven, ik ben over de helft? ik denk dat ik m'n doel ga verhogen ofzo?


    Klinkt alsof het supergoed gaat! Daarmee lig je zelfs op het normale NaNoschema voor, dus die 50k klinkt best wel haalbaar, mocht je dat willen proberen. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ Inge, ik denk dat ik het ga proberen, puur omdat ik in een soort van schrijftrance zit, het is haast verslavend. Gimme all the words. :9~

    HUIDIGE VOORUITGANG: Ik ben klaar met herschrijven en sommige woorden heb ik geschrapt. Van +/- 2K woorden heb ik er 106 weggedaan.
    TOTAAL AANTAL WOORDEN: 21428 woorden. Nog 4K woordjes en dan ben ik over de helft van m'n nieuw doel! Hoera!
    AANTAL WOORDEN RESTEREND: 28572.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 19:06 ]


    Heaven is a place that we all have